Zilele filmului LUX la Cinema Elvire Popesco din București

Parlamentul European invită iubitorii de film la Cinema Elvira Popescu din București în perioada 27-29 noiembrie, pentru a viziona cele trei pelicule ajunse în finala competiției LUX: „Toni Erdmann”, „Ma vie de Courgette” (Viața mea de Dovlecel) și „À peine j’ouvre les yeux” (Când am deschis ochii).

Va avea loc, de asemenea, o dezbatere cu spectatori, profesioniști din domeniul filmului și jurnaliști. Pentru a marca 10 ani de la lansarea Premiului LUX, publicul poate viziona expoziția de afișe ale filmelor câștigătoare ale Premiului LUX 2007-2013.


FB event: https://www.facebook.com/events/371980426481846/

Programul proiecțiilor de la cinematograful Elvira Popescu din București

Duminică, 27 noiembrie
17.30 Deschidere oficială Zilele Filmului LUX și proiecție „À peine j’ouvre les yeux” (Când am deschis ochii), regia Leyla Bouzid, producție Franța – Tunisia – Belgia – Emiratele Arabe Unite (102 min.)

Luni, 28 noiembrie
19.00 Proiecție „Ma vie de Courgette” (Viața mea de Dovlecel), regia Claude Barras, producție Elveția-Franța (66 min.)

Marți, 29 noiembrie
19.00 Proiecție „Toni Erdmann”, regia Maren Ade, producție Germania – Austria – România (162 min.)
21.45 Dezbatere „Premiul LUX al Parlamentului European: filme europene de anvergură globală”, moderator Irina Margareta Nistor

Intrarea este liberă, în limita locurilor disponibile. Este necesară înregistrarea participării, urmând link-ul disponibil în câmpul “Tickets”. Filmele sunt subtitrate în limba română.

www.luxprize.eu
#zilelefilmuluilux #luxprize

0 comentarii: