Isolation turns spatious - Muzeul de Artă Constanța

MORA - MORE OPPORTUNITIES FOR ROMANIAN ARTISTS
centru de artā contemporanā
prezintă
 

ISOLATION TURNS SPATIOUS
Expoziţie

Muzeul de Artă Constanţa/sala Museion
3 noiembrie - 3 decembrie, 2016

Vernisaj: 3 noiembrie, ora 17:00

Centrul de artă contemporană MORA prezintā expoziţia de artă contemporanā ISOLATION TURNS SPATIOUS, primul concept propus spre dezbatere în perioada 2016-2017 de MORA - MORE OPPORTUNITIES FOR ROMANIAN ARTISTS.
IZOLARE este subiect de dezbatere din punct de vedere artistic, socio-cultural, psihologic, patologic, geopolitic, istoric, cosmic, monahic, al percepției, stiințific, punitiv, grup - individ sub numele NEARBY ISOLATION – CONFERINŢE şi ISOLATION TURNS SPATIOUS

Conceptul propus de curatorul Mara Patriche (extras):

Gata!
Merg, merg, …..aștept să te aud
…..vocea mea!
Te voi asculta! pentru că pot să ma uit în ochii mei.
O să te numesc TU. Vom pleca în larg, singuri, entuziasmați, fără martori. E perfect!

TU VII UȘOR CU MINE.
Vâslim..
Am ajuns
Suntem singuri…doar noi
Mă uit în ochii tăi…Nu te cunosc. Imi feresc privirea.
“Nu pot fi EU!”

“Ar fi simplu ca TU să fii EU”…


Artiști:
Adriana Mereuță
Aneli Munteanu
Cristina Taraș
Eugen Rădescu
Irina Abaza
Mara Patriche
Mihaela Ciuștea


ISOLATION TURNS SPATIOUS este organizat de Asociaţia din Pod în cadrul Centrului de Artă MORA.

PARTENERI: ARCUB, CREATIVE EVOLUTION, PAVILION - journal for politics and culture, ACT - Muzeul de Artă Constanța, PlayHouse Production, MindShop

MULŢUMIRI invitaţilor:
Anton Breiner, Ciprian Tudor, Laurenţiu Gheorghe, Nic Dobrei, Radu Ciorniciuc, Lina Vdivîi, Mircea Ioan Topoleanu, Ruxandra Demetrescu, Gabi Stamate, Vlad Levente Viski, Dinu Adam, Alina Dumitru

MULŢUMIRI susţinătorilor acestui proiect:
Sofia Ionescu, Florina Plaveti, Florin Pruteanu,Sabin Dron, Răzvan Ion, Sebastian Clej, Mihaela Miron

www.centruldeartamora.ro
www.facebook.com/Centruldeartamora
www.facebook.com/asociatia.din.pod
contact@centruldeartamora.ro
BUCUREȘTI Blv. Regina Elisabeta nr.30

Echipa de proiect:
Irina Abaza manager 0724 015 905
Eugen Rădescu manager de proiect 0722 449 002
Mara Patriche coordonator artistic 0736 890 051
Cristina Taraş coordonator proiecte 0723 310 911

0 comentarii: