Post event: Intensive CORE Workout by Aicha Nicole



Sambata, alaturi de World Class master trainer -  Sergiu Sandu, a avut  loc un curs de  INTENSIVE CORE WORKOUT, unde s-a  lucrat regiunea mediana a corpului: partea abdominala si partea lombara.

Ne-am intalnit cu totii la restaurantul Gargantua - str Jean Louis Calderon 69, unde ne-am cunoascut, am discutat cu fiecare despre cat de activ este si ce tip de antrenament prefera, dupa care ne-am deplasat in parcul Icoanei, unde am inceput programul - INTENSIVE CORE WORKOUT, timp de 40 de minute.

S-au alaturat 25 de participanti pentru a participa la acest program intesiv de core workout, pentru a avea un abdomen definit, pentru un stil de viata sanatos, pentru a ne distra prin sport.

Cei care au ales sa isi petreaca timpul alaturi de noi, sambata dimineata,au avut parte de o forma de antrenament diferita ce are ca scop tonifierea abdomenului, arderea grasimilor si cresterea rezistentei la efort.

Partneri: Restaurant Gargantua, World Class Romania, Ciuc Radler, Nutramino, Beauty One, Maluro, Red Carpet Studio

Media: Vulpescu.eu, Bucharest style, Naked Brands, Barbosul.ro, Creative Class, FPM, Express the style, Last Minute Couture, Presa In Blugi, Revista Bulevard, The Essence of Style, Lookool, UrbanThings, MissTv.

0 comentarii: