Journey to PINKland - 27 iunie



JOURNEY TO PINKLand
Eveniment caritabil multimedia | foto, video, jazz
sâmbătă, 27 iunie 2015, orele 19.oo
 
Event FB: https://www.facebook.com/events/855004264588372/

PINK land este ţara mea. O ţară în care nici chiar mama şi tata nu reuşesc să ajungă în fiecare zi, în fiecare moment. Dar se străduiesc. În ţara mea, în lumea mea, nu prea există ceea ce vedeţi voi în realitatea de zi cu zi. Dar vă asigur că şi aici e multă, multă lumină, multe zâmbete şi mai ales, foarte multă dragoste.  

Pink sunt eu, Luca. Am 7 ani. Din nefericire, mai cu seamă pentru părinţii mei şi pentru cei apropiaţi, încă nu vorbesc, încă port Pampers, nu prea îmi place să mă joc cu jucăriile, fac lucruri repetitive, am nevoie de ajutor la îmbrăcat şi hrănit şi, trebuie să recunosc, nu prea ştiu să-mi comunic dorinţele. Pe de altă parte, sunt foarte prietenos, chiar şi cu străinii, sunt afectuos cu părinţii mei, şi, vă jur, înţeleg foarte multe lucruri!
Se pare însă că PINKLand există şi din cauza unei boli pe care o am. Aceasta se numeşte AUTISM. Şi ca să scap de ea, am nevoie de terapie. Deja urmez un program la un centru din Bucureşti, unde, ca să fiu sincer, îmi place foarte mult, pentru că acolo am mulţi prieteni. Copii care seamănă cu mine, dar şi nişte fete tinere, care m-au învăţat multe lucruri şi care, simt eu, mă iubesc.   

Din păcate, terapia mea costă foarte mult. Cam 1000 de euro pe lună, iar părinţii mei abia dacă mai reuşesc să plătească această sumă de bani.

Îmi iubesc părinţii. Ei nici nu sunt aşa de siguri cât şi dacă... E drept, nici eu nu mă manifest ca un copil obişnuit. Nu-i îmbrăţisez des, nu-i prea pup decât dacă mă roagă frumos şi îi mângâi mai rar. Părinţii mei sunt tare trişti că nu vorbesc, că nu îmi pot spune poveşti, că nu mă pot învăţa anumite lucruri. Dacă voi fi ajutat în continuare, e posibil să şi vorbesc într-o zi. Şi să capăt multe alte abilităţi. Aşa că, dacă aveţi încredere în mine, ajutaţi-mă să continuu terapia!

Nu ştiu dacă voi părăsi vreodată definitiv PINKLand, însă cred că aş călători mai frumos prin univers dacă aş înţelege mai multe din viaţa pe care, până la urmă, o trăiesc alături de voi, şi nu de unul singur.
 
Evenimentul multimedia JOURNEY TO PINKLand este de fapt o seară în care părinţii lui Luca încearcă să ofere ajutor copilului lor, într-un mod oarecum atipic - prin artă.
Vă invităm să fiţi alături de ei, nu doar pentru cauza nobilă de a ajuta un copil aflat în dificultate, dar şi pentru a vă bucura de muzică, fotografie şi film. Biletul la eveniment este o donaţie pentru călătoria lui Luca dincolo de graniţele PINKLand.
 
CONCERT - MIRCEA TIBERIAN şi invitaţii săi - Toma Dimitriu şi Alexandru Olteanu – o serie de piano duets.

FOTO - 26 de fotografii ale Ioanei Tiberian, în format A3, printate pe suport foamboard, vor fi vernisate la Journey Pub în seara evenimentului şi puse la vânzare, banii obţinuţi fiind destinaţi pentru plata terapiei lui Luca. Despre lucrările sale, autoarea afirmă: ’’Toate aceste fotografii, realizate în mai bine de zece ani, reprezintă un umil şi foarte personal exerciţiu de explorare a perfecţiunii spirituale. Implicit, o căutare continuă a tot ceea ce ne lipseşte în viaţa lăuntrică: emoţie, miraculos, sublim, grandoare, gingăşie, balans, vigoare, echilibru. Dar şi o cufundare în întuneric. O compoziţie de lumi estetice pierdute, o viziune pe larg asupra unor trăiri bizare, o asumare a unor iluzii înduioşătoare, o acceptare a unor tristeţi depline.’’ Preţul fotografiilor variază între 60 şi 150 de lei.

FILM - 6 călătorii video-muzicale, semnate Ioana Tiberian. Despre semnificaţia acestora, apelăm la cuvintele renumitului regizor Werner Herzog, ale cărui filme vor apărea în două dintre montajele Ioanei. “It is not only my dreams, my belief is that all these dreams are yours as well. The only distinction between me and you is that I can articulate them. And that is what poetry or painting or literature or filmmaking is all about... and it is my duty because this might be the inner chronicle of what we are. We have to articulate ourselves, otherwise we would be cows in the field.

Vă aşteptăm, aşadar, să participaţi la o seară unică, în care să fiţi/să fim alături de Luca în PINKLand! Oricăruia dintre voi/noi îi este permis să îşi articuleze visele!

Bilet: 30 Ron
 
PARTENERI MEDIA:
B24Fun, Metropotam, Ed4Lead.ro, ChestiiUrbane.ro, Bookuria.info, RomaniaPozitiva.ro, Filme-carti.ro, Camelia Stan Photography, Povesticumiez.wordpress.ro  

0 comentarii: