Stii ce-am facut in America? se joaca pe 8 mai la Sala ARCUB



Șapte personaje, șapte destine, o poveste de dragoste înfiripată într-un bar dintr-un sătuc spaniol într-un regal de muzică, teatru și dans. Spectacolul Știi ce-am făcut în America? urcă pe scena ARCUB, vineri, 8 mai, începând cu ora 19:00. Julie Mayaya, Anda Dimitriu, Filip Ristovski, Raluca Stoica, Adrian Rădulescu, Gabriel Nedea și Andreea Tănăsuică își dau o nouă întâlnire cu publicul bucureștean la Sala ARCUB din strada Batiște 14.

Amintind de Broadway-ul american, dar și de spectacolul muzical european, trecând de la coregrafia specifică dansului de cabaret la cea de jazz și de la step la dansul contemporan, spectacolul muzical Știi ce-am făcut în America? se construiește pe un fir narativ susținut de versurile melodiilor și de replicile actorilor. Muzicienii joacă teatru, actorii și dansatorii profesioniști cântă live și toți laolaltă, fără deosebire, dansează într-un spectacol fermecător și romantic recomandat tuturor celor care iubesc muzica și artele frumoase.

Știi ce-am făcut în America? este o producție semnată de Roxana Priceputu, în regia binecunoscutei Mălina Andrei și reprezintă un spectacol muzical inedit în care piese celebre din repertoriul internațional sunt readuse pe scenă de actori, cântăreți și dansatori tineri, frumoși, talentați și carismatici. Dacă Mălina Andrei are o experiență vastă în proiecte de dans și teatru, Roxana Priceputu, în schimb, este un om de televiziune care a păstrat dragostea pentru teatru din experiența de copil de culise a Teatrului Dramatic “Maria Filotti”din Brăila.

Protagonistele spectacolului, Julie Mayaya și Anda Dimitriu, cunoscute publicului din show-ul de televiziune “Vocea României” în ipostazele de câștigătoare, respectiv finalistă, interpretează piese foarte complexe (în original de Aretha Franklin, Amy Winehouse sau Alicia Keys) în timp ce au de susținut rolurile principale ale piesei, mai ales că se află la prima experiență de acest gen. Pe lângă vocea ei specială care a impresionat o țară întreagă, prin acest proiect Julie Mayaya dovedește un deosebit talent actoricesc. “Am avut mari emoții la început, când am aflat că pe lângă faptul că trebuie să cânt, aveam de interpetat un rol, și asta în timp ce… dansam!”, spune Julie. Pe de altă parte, Anda Dimitriu interpretează un personaj negativ pe care l-ar fi detestat din răsputeri în viața reală. “Pe Roxie o definesc cel mai bine nestatornicia, superficialitatea, nonșalanța. La început nu mă regăseam deloc. Mi-a luat ceva timp să înțeleg că, de fapt, Roxie este doar o altă latură de a mea, care însă “doarme” mărturisește Anda.

Filip Ristovski interpretează personajul principal masculin, nehotărât și irezistibil atras de toate farmecele feminine. Actor de profesie, Filip Ristovski uimește mai ales cu vocea sa și cu talentul poliglot nativ prin interpretările muzicale în limbile spaniolă sau engleză destul de solicitante și complexe pentru experiența unui tânăr actor.

Raluca Stoica are o vastă experiență în teatru, muzică și dans. Pasionată de jazz și step, cu o frumusețe delicată și o siluetă de invidiat, Raluca Stoica interpretează un personaj fermecător și seducător, care printr-o întâmplare nefericită, ajunge de sub lumina reflectoarelor celebrității direct în anonimatul micului sătuc spaniol.

Adrian Rădulescu este atât de tânăr încât scade drastic media de vârstă a echipei, dar în egală măsură talentat și ambițios. În plină formare muzicală, fiind student la Conservator, este foarte pasionat de teatru așa că se integrează perfect în distribuția spectacolului.
Andreea Tănăsuică este mica eroină a spectacolului, recuperând în numai două săptămâni cele cinci luni de repetiții ale colegilor ei. Are doar 18 ani, un metru șaizeci, este campion național la dans și provine din pepiniera de talente al lui Mihai Petre.

Gabriel Nedea a acceptat cu bucurie provocarea de a juca în muzicalul Știi ce-am facut în America? formând un cuplu talentat cu Andreea Tănăsuică și este, de asemenea, campion național la dans. Gabriel Nedea face dans de 18 ani, a jucat ca dansator în serialul “Cu un pas înainte”, fiind totodată și antrenor.

Spectacolul Știi ce-am făcut în America? a avut premiera în data de 22 decembrie 2014 în fața a 300 de spectatori curioși la începutul spectacolului, bucuroși și entuziasmați la final, care au fredonat cu încântare melodiile, au zâmbit mult, au empatizat cu trăirile personajelor și au răsplătit cu aplauze îndelungate punerea în scenă, dansul, culoarea, frumusețea și entuziamsul tineresc al actorilor. Celelalte trei spectacole de până acum s-au jucat în București cu sala plină, drept pentru care echipa de producție plănuiește organizarea unui turneu până la finele acestui an.

Mălina Andrei, Regizor: “Să-ți propui realizarea unui spectacol de acest gen, mai ales când ești conștient și, cu umilință spun, cât de cât avizat, în ceea ce presupune din toate punctele de vedere acest lucru, este o nebunie în peisajul actual în care toata lumea aleargă după un câștig imediat și fără prea mare efort, dar este o nebunie frumoasă în care am crezut și voi crede mereu. Am încercat echipei cu care am lucrat să insuflu dragostea pentru valoare indiferent de cât de multă muncă ar presupune realizarea unui asemenea obiectiv. Am crezut de la început în potențialul colegilor mei și-mi pare bine că am reușit să mergem până la capăt împreună, să fim uniți, să știm pentru ce facem ceea ce facem pe scenă, să ne iubim și să ne bucurăm de marele privilegiu de a putea oferi celor din jur din munca și dragostea noastră.”

Roxana Priceputu, Producător: “Simt că am renăscut prin acest proiect. Nu mi-am imaginat că echipa va face o treabă atât de minunată. Mă bucur că i-am întâlnit și sper că acest proiect original va primi recunoașterea pe care o merită. Publicul trebuie încurajat să privească și să primească spectacole muncite, construite cu minuțiozitate și profesionalism, de către artiști tineri, talentați și ambițioși. Este ceea își propune spectacolul Știi ce-am făcut în America? De aceea, sunt încântată când suntem primiți cu prietenie și căldură pe scene importante, reprezentative pentru genul dramatic, cu acest spectacol de teatru independent.”

Izabela Rudolf, Producător Revolver: “De mai bine de 15 ani Revolver promovează artele şi cultura, încurajează debutul artistic, produce și sprijină inițiative de teatru independent. De Roxana Priceputu ne leagă o prietenie de o viață, așa că am primit cu încântare acest parteneriat de cursă lungă.

Fișa tehnică:
Distribuția // Julie Mayaya, Anda Dimitriu, Filip Ristovski, Raluca Stoica, Adrian Radulescu, Gabriel Nedea, Andreea Tănăsuică
Regia și coregrafia // Mălina Andrei
Scenariul // Ileana Răducanu
Scenografia // Delia Ristovski
Lumini // Dan Bujor
Costume // Mirela Pellegrini, Angi Dumitrescu
Foto afiș // Adi Stoicoviciu
Marketing&PR // Revolver
Producător // Roxana Priceputu
Durată 1h 10’

Partener: Revolver
Sponsori: Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, Azzara by Mirela Pellegrini, Piperea și Asociatii, Makeup Forever, Scena Showdance, Fullboxmusic, ARM, Outwear, Bigotti, MeliMelo, Neofashion, Compania Aeroporturi Bucuresti, Carmen Ioniță Events by Carmen Ioniță, Tailor’s Exclusive.
Parteneri media: Magic FM, Blitz TV, Oops Media
Facebook // "Stii ce-am facut in America?"

Vineri, 8 mai, de la ora 19:00, la Sala ARCUB din Bucuresti, Str. Batiște nr. 14
Bilete disponibile la Casa de bilete a Sălii ARCUB și online pe Eventim.ro, Bilete.ro, MyTicket.ro, Biletfan.ro – Metrou Unirii.
Preț bilete: 40 lei. Elevi, studenți și pensionari 30 lei.

0 comentarii: