Lansare roman IULIA + concert AFO & Big Blunt, Vali Umbra & Power Pe Vinil (Subcarpati) si Ana-Maria Alexie



Pe 11 decembrie, se lansează „Iulia”, de Georgiana I. Popa un roman despre suferință și eliberare
 
În cadrul lansării, vor performa: AFO & Big Blunt, Vali Umbră și Power Pe Vinil (Subcarpați) și Ana-Maria Alexie
 

Arhitecta Georgiana I. Popa își lansează joi, 11 decembrie, la Galeria IX (strada Aviatorilor nr 9), romanul „Iulia”, acesta fiind debutul său în cariera literară.

„Iulia este o romantică și inițiatică incursiune în perspectiva timpului, după o scurtă și grea suferință: pierderea mamei. Putea să se numească simplu <Elegie pentru un suflet pierdut sau epistolă pentru mama>”, spune Georgiana I. Popa.

În cadrul lansării, vor performa AFO & Big Blunt, Vali Umbră și Power Pe Vinil (Subcarpați) și Ana-Maria Alexie.  Atmosfera va fi întreținută de EMAP & Power pe Vinil. Atmosferă video cu Dan Basu. După eveniment, after party, toată noaptea la barul din subsolul Galeriei cu EMAP.

INVITAT - Marius Ghilezan - www.buchiseala.ro

Accesul se face la ora 20:00 și este gratuit. Event FB - www.facebook.com/events/315448761982191

Cartea se găsește în format electronic la www.buchiseala.ro/eseistica/iulia și costă 12,98 lei.

Despre suferință și eliberare
În opera Iulia”, Georgiana I. Popa vorbește despre suferință și eliberare după pierderea mamei sale, despre regăsirea fericirii în ea însăși, despre credință și putere, despre frumusețe, despre cunoaștere și percepție, despre profunzimea sufletului omenesc, despre semnificația vieții, despre sinele nevăzut al fiecăruia dintre noi, despre spiritualitate, despre misterele neelucidate ale Universului, despre viziunea vieții ei, despre ce se întâmplă dacă ar fi să trăim fără sfârșit, despre tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte.

Georgiana I. Popa: Cartea are trei povești care se întrepătrund, iar fiecare poveste o generează pe următoarea. Printre povești sunt inserate texte ca un intermezzo muzical, ca vidul care umple spațiul și este generator de informații esențiale, care are consistență și leagă poveștile unele de celelalte. Despre frumusețe. Despre fericire. Despre libertate. Despre bunătate. Despre cunoaștere și percepție. Despre forță. Despre iubire.
Numele Iulia are semnificația de dragoste, blândețe, dar de la Dumnezeu, lumina cerului, Divinitate.
“Iulia” este o poveste despre iubirea profundă în toate formele și toate manifestările ei.

De unde ideea romanului

Opera Iulia” este inspirată dintr-o perioadă din viața mea, o perioadă în care am trăit cu intensitate momente de deznădejde și suferință, dar și de fericire supremă.
Un interval de timp în care am luptat alături de mama mea ca să rămână în viață.
Un alt timp în care am trăit fără ea și am luptat alături de mine ca să îmi revin după această pierdere.
Un timp în care m-am regăsit și am regăsit-o și pe ea în Univers.
Un timp în care am întâlnit marea mea iubire și m-am îndrăgostit.

Cât timp i-a luat ca să scrie cele 3 povești
2 ani și jumătate.

De ce am cumpăra Iulia”
Pentru că oricine se poate regăsi în ea. Este o carte simbolică.

Cine e Georgiana I. Popa
Ca formație profesională sunt arhitect, dar sunt pasionată de literatură de foarte mult timp. În ultimii ani, atenția mea pentru acest domeniu a crescut în momentul în care am început să scriu o carte.
Am decis să urmez profesia de arhitect încă din clasa a cincea, când mama mea mi-a prezentat într-o formă frumoasă acest domeniu. În acest sens, am absolvit un liceu cu profil matematică-fizică, secția informatică. După care am urmat Facultatea de arhitectură din București.  Dacă obiectele de arhitectură sunt clare și obiective, materiale, partea lor conceptuală (creația) ține de latura afectivă, la fel cum scrisul și cunoașterea vieții țin de latura profundă a fiecăruia dintre noi.

Îmi doresc să am o carieră literară. Cartea pe care o lansez acum este debutul meu, dar mai am și alte cărți în desfășurare în acest moment.

Sunt născută în Constanța, la 24 ianuarie 1979, într-o familie de oameni simpli și frumoși. Am copilărit în zonele rurale în care s-au născut părinții mei, dar și în Constanța. Am un frate mai mic care urmează acum o carieră muzicală. Am avut o copilărie fericită și foarte frumoasă. Am avut susținere din partea familiei în tot ceea ce am întreprins. Toate acestea m-au ajutat să devin omul care sunt astăzi.

0 comentarii: