Brain Potion a lansat videoclipul "Piesa fara nume"



Brain Potion a lansat online, duminica seara, PIESA FARA NUME, pentru care a realizat si un videoclip.
 
Cine e Brain Potion?
„Sunt in primul rand un iubitor al muzicii jazz, al poeziei si a tot ce inseamna arta vizuala.
 
Sunt nascut in Constanta, dar stau in Bucuresti de 11 ani.
 
Produc beaturi de 14 ani, iar versuri scriu tot de pe-atunci”.
 
De ce “Brain Potion”?
“Numele Brain Potion l-am visat … M-am trezit in noaptea respectiva, l-am notat si asta a ramas”.
 
PIESA FARA NUME este cel de-al 13-lea videoclip semnat Brain Potion (toate sunt regizate, filmate si montate chiar de el) la fel tot ce inseamna fotografie si graphic design.
 
“Este o piesa foarte aproape de sufletul meu, la fel cum este si persoana careia ii este dedicata, un foarte bun prieten care numai este printre noi, din pacate”.
 
Ce urmeaza?
“Momentan lucrez la primul meu album care sper sa fie gata in aproximativ un an si care o sa fie unul special…dedicat acestui melanj intre jazz si hip hop”.
 
Mai multe informatii despre Brain Potion gasiti aici --->  fb.com/BrainPotionOfficial si aici ---> http://goo.gl/4FZfz6

0 comentarii: