Şcoala de teatru Colivia - "Învață să-ți iei zborul!"



Colivia găzduieşte, din 29 iulie, cursuri de teatru pentru adulţi, susţinute de actriţa Ruxandra Coman. Cursurile sunt grupate în 3 module şi presupun întâlniri săptămânale marţea, de la 19:30, cu o durata de 2 ore.

Cursurile vor începe marţi, 29 iulie, la ora 19:30. Primul curs este demonstrativ, deci gratuit, în limita locurilor disponibile.

Pentru înscrieri şi detalii:
0720 121 593
scoaladeteatru@colivia.ro

 
Eveniment Facebook:
https://www.facebook.com/events/739989052729545/

Descriere cursuri:
Cursurile de teatru sunt împărţite în 3 module ce se vor desfășura pe parcursul a 3 luni (12 întâlniri). Preţul unui modul este de 200 lei.
Locurile disponibile sunt limitate la 10-12 cursanți.
* Modul I: jocuri de dicţie, de atenție, de memorie, de coordonare, de integrare, vorbire în public, jocuri verbal-narative şi vizuale etc.
* Modul II: învăţarea unor tehnici de improvizaţie
* Modul III: învăţarea tehnicilor de lucru pe text, spectacol 
pe scena Colivia.

Despre Ruxandra Coman: 
"Sunt Ruxandra Coman, dar poţi să-mi zici Ruxi. Am absolvit o şcoală importantă de teatru, am mai şi jucat câte ceva şi mi-e tare drag să lucrez cu oamenii. Şi am un as în mânecă: ştiu nişte jocuri şi exerciţii care te pot ajuta atunci când vorbeşti în public şi te bâlbâi, transpiri şi nu mai poţi de emoţie, sau atunci când vrei să te apropii de oameni, dar te năpădeşte timiditatea."

0 comentarii: