Teatru "Insecta" @ Alandala - 31 martie

Nume : Teatru "Insecta" @ Alandala 
Data: Luni 31 Martie, ora 21:00
Tarif : 20 Ron 
Locatie : Alandala 
Adresa: Str Aurel Vlaicu nr 70
Artisti: Stefania Dumitru

"Spectacolul "Insecta " este un “ One Woman Show”, si incepe cu o ambianta creeata de muzica de jazz, cu intrarea actritei in scena in deux-piece acoperita cu un prosop si cu picioarele goale.

"Insecta" este o teribila tragi-comedie, care se incadreaza perfect in perioada tumultoasa a vremurilor noastre, in care orgoliile si viteza cu care traim , ne fac sa uitam cine suntem, de unde venim si incotro ne indreptam.
“Insecta” pune probleme si reuseste cu foarte mare precizie, sa ridice intrebari fiecaruia dintre noi.

"Dacă mi-e frică, ea sună; dacă mi-e sete, ea transpiră; nu s-a mai văzut să dai atâta fără nimic în schimb. Dacă eu iau, ea dă. Dacă eu merg, ea aleargă în întâmpinarea mea. Dacă plec, ea revine.Uite, încerc.Ar fi bine…”

Adaptare dupa : Claire Castillon
Regie: Marina Cristina Malaia
Actrita: Stefania Dumitru

Actrita Stefania Dumitru este castigatoare a mai multor premii de interpretare, printre care Premiul pentru cea mai buna interpretare feminina in rol principal in cadrul Festivalului “Jos Palaria” si Premiul pentru cea mai buna actrita in cadrul Galei Hop a Tanarului Actor din 2011

Ora de incepere : 21:00
Durata : 1h
Intrare : 20 ron

Rezervări la 0720 326 925 - 0740 471 901 (30 locuri disponibile).


Link-ul evenimentului : https://www.facebook.com/events/511858195590163/

0 comentarii: