Femeile, campioane la cumparat bilete la spectacole

Femeile sunt campioane la cumpăraturi și când vine vorba despre bilete la spectacole. Conform unor date furnizate de Eventim, lider pe piața de ticketing din România, pe parcursul anului 2012, la nivel naţional, 60% din cumpăratorii de bilete la evenimente (muzicale, culturale, artistice) au fost femei. Predomină spectatoarele din mediul urban, pe locul I clasându-se Bucureștiul, urmat de Iași, Timișoara și Constanța. Peste 30% din cumpărătoare se încadrează în segmentul de vârstă 18 - 34 de ani.

Valentin Vasiloiu, Director Executiv Eventim România: „Nu este surprinzător faptul că doamnele și domnișoarele sunt principalele cumpărătoare de bilete. Ele sunt cele care ordonează viața de cuplu și viața de familie, au inițiative în privința petrecerii timpului liber, ies mai des din casă, mai ales la cumpărături. În plus, începe să apară și în România dress code-ul specific, în funcție de eveniment, ceea ce, în mod firesc, face deliciul doamnelor. Sensation este un bun exemplu în acest sens, dar probabil vom avea în viitor tot mai multe evenimente care implică pachetul complet – de la ținută la stare de spirit”.

Sensation, cel mai cunoscut eveniment dance din lume, revine la Romexpo Bucureşti pe 6 aprilie cu ultima şi cea mai recenta producţie, Source of Light. Pentru a participa la această uriașă petrecere (un spectacol vizual efervescent, cu impresionante efecte pirotehnice şi lasere, un adevărat Cirque du Soleil al clubberilor) nu e suficient să cumperi bilet, ci trebuie să îți adaptezi vestimentația, care trebuie să aibă exclusiv culoarea albă.

Sorina Burlacu, Director General Events: „Albul înseamnă solidaritate, în contextul Sensation. Imaginația amatorilor de clubbing este pusă la încercare de acest dress-code strict definit, dar când ajungi la faţa locului, peisajul este uluitor. Nu e de mirare că femeile sunt cele care optează mai mult pentru astfel de petreceri: la Ocean of White 2012, procentul lor s-a ridicat la 63% dintre participanţi. Din cei 15 000 de clubberi prezenţi atunci, aproape 4000 au fost străini, din Italia, Grecia, Spania, Franţa, Ungaria, Turcia, Bulgaria, Israel sau Coreea. Multi fani Sensation urmăresc această petrecere oriunde se organizeaza ea pe mapamond. Estimăm că Source of Light, un show mult mai spectaculos ca Ocean of White, va atrage o prezenţă feminină similară cu cea de anul trecut”.

Sensation a avut loc pentru prima dată în Olanda în anul 2000, iar dress-code-ul alb s-a născut ca urmare a unui eveniment tragic. Duncan Stutterheim, unul dintre cei trei fondatori ai ID&T, compania licenţiatoare Sensation, şi-a pierdut fratele într-un accident de mașină în 2001. Ca tribut, tuturor participanţilor la showul din 2001 li s-a cerut neoficial să se îmbrace în alb. Mai mult de 80% dintre spectatorii de atunci au aderat la iniţiativă, punct ce a marcat naşterea binecunoscutului dress-code aşa cum îl ştim şi azi. 5 continente cucerite mai târziu, cu spectacole în peste 20 de ţări şi 1 800 000 de vizitatori, Sensation uneşte cu succes lumea în alb. Biletele sunt disponibile pe Sensation.com şi în reţeaua naţională Eventim din magazinele Germanos, Orange, Vodafone, librăriile Cartureşti si Humanitas şi pe www.eventim.ro.

ID&T şi Events mulţumesc Heineken, Berea oficială a evenimentului, precum şi Kent. Partener media: PRO FM.

0 comentarii: