Count-down "Source of Light", cel mai nou Sensation la Bucuresti

În aproape o lună, “Source of Light”, cea mai recentă producţie Sensation, invadează Bucureştiul! Dupa o primă ediţie sold-out în 2012, ID&T îşi uneşte din nou forţele cu Events pentru o noapte albă incendiară, recomandată de ProFM!

Source of Light”, care a avut premiera pe 7 iulie 2012 la Amsterdam, este, din punct de vedere al complexităţii tehnice, cea mai “grea” producţie Sensation de până acum. În Olanda, podiumul transversal central a acoperit întreaga lungime a stadionului Amsterdam Arena, 160 de metri. Creaţia acestui spectacol, de la design până la premieră, a durat peste un an de zile, iar costurile de producţie depăşesc câteva milioane de EUR. Showul de lansare “Source of Light” la Amsterdam a adus echipei ID&T premiul pentru cel mai bun festival indoor la EUROPEAN FESTIVAL AWARDS. Doar cinci oraşe din Europa au fost alese pentru a găzdui în 2013 acest spectacol uluitor: Bucureşti, Hasselt, Bologna, Praga şi Sankt Petersburg.

Designul “Source of Light” e gândit în jurul ideii de unitate, creionând o lume unde graniţele se estompează, un adevarat univers vibrând în jurul unei sfere radiante, cu efecte vizuale de neegalat, lasere, artificii și acrobaţii aeriene. Uniţi sub imperiul alb, mii de pasionați de muzică sunt chemaţi să experimenteze un sentiment unic, leitmotivul Sensation: "all is one". Pavilionul Central al Romexpo se va metamorfoza complet. Structuri metalice a căror lungime pusă cap la cap depăşeşte 300 de metri vor fi montate în cupolă cu ajutorul a peste 86 de motoare electrice. Producţia “Source of Light” foloseşte 1500 de metri liniari de led strip-uri cu control video, majoritatea lor fiind încorporate în Sursa Luminii (sfera radiantă centrală, element-cheie al showului, al cărei diametru măsoară 12 metri). O premieră la nivel tehnic şi o adevărată provocare pentru echipa Sensation, care a avut nevoie de o lună de teste pentru a face acest sistem funcţional la showul de debut din Amsterdam. Stafful tehnic al producţiei numără 60 de membri din toate colţurile lumii, la care se vor adaugă în România încă 200 de tehnicieni locali. Repetiţiile pentru ca showul să iasă perfect vor începe cu două zile înainte de eveniment.

Peste un million de oameni din 27 de ţări de pe 6 continente au participat până acum la Sensation, unul dintre cele mai titrate branduri de eveniment de pe mapamond. Dincolo de dress-code-ul obligatoriu care l-a facut faimos şi care se păstrează (toţi participanţii se îmbracă în mod tradiţional exclusiv în alb), Sensation este un show complex, glamour, un cocktail sclipitor de muzică, dans, lumini, teatru, coregrafie şi efecte pirotehnice. DJ faimoşi la nivel internaţional mixează o noapte întreagă într-un decor fantastic, opulent. Accesul este permis exclusiv persoanelor peste 18 ani.

Biletele sunt disponibile pe Sensation.com şi în reţeaua naţională Eventim din magazinele Germanos, Orange, Vodafone, librăriile Cărtureşti şi Humanitas şi pe www.eventim.ro. Tichetele pot fi achiziţionate şi în două rate lunare, doar prin CardAvantaj, la sediul Eventim din str. Polonă nr. 15. Biletele la Ring costă 260 lei lei, iar cele la categoria VIP, poziţionate la etajul 2 al Pavilionului Central Romexpo, 700 lei (pachetul include loc rezervat la masă, gustări, intrare separată, voucher consumaţie bar în valoare de 50 lei, valet parking). Biletele VIP Exclusive, poziţionate la etajul 1 al Pavilionului Central costă 900 lei (pachetul include loc rezervat la masă, gustări, intrare separată, voucher consumaţie bar în valoare de 100 lei, valet parking).

ID&T şi Events mulţumesc Heineken, Berea oficială a evenimentului, precum şi Kent. Partener media: PRO FM.

0 comentarii: