Review: The Three Stooges

Productie americana 2012, ce parea sa fie pe placul distribuitorilor de film din Romania dar actual pare sa fi disparut de pe lista lor, The Three Stooges este fix ceea ce se scrie si pe afisul oficial: "All pain. No brain."
Si nu ca nu ne-ar place filmele usoare si no brain-ere, doar Twilight a fost un super success inclusiv pe plaiurile mioritice, dar de data aceasta parca este prea mult.
"The Three Stooges" isi are referinta, pentru publicul american cel putin, intr-o serie de filme vaudeville scurtmetraj de la inceputul anilor '20, ce in final a totalizat 220 de episoade. Problema aici apare, publicul european, asiatic, african, australian s.a. nu stie nimic despre The Three Stooges. Daca vei alege sa, iti pierzi vremea si sa, vizionezi filmul atunci nu vei gasi mari gaguri sau momente ce macar sa iti iteasca un zambet pe fata. Productia de fata este clar una ce nu ar trebui sa paraseasca continentul American.
In cel mai fericit caz iti recomand sa astepti ca filmul sa apara pe HBO sau sa il downloadezi de pe net. Altfel....povestea lui? Well, chiar si la ceva vreme dupa ce l-am vizionat nu iti pot spune ca are o intriga dar iti pot spune ca i-se potriveste ceea ce Ileana Birsan scria in editia de iulie a beWhere!: "Ideal ar fi ca despre filmele de consum sau de prost gust să nu se scrie nimic niciodată; ele sunt obiecte de unică folosință care ne trec prin ochi și prin urechi, lasă un balast și ocupă un spațiu prețios, au o dinamică de bussiness, pe principiul cerere-ofertă, care oricum va funcționa cu sau fără critica de film."