The Light Cinema: Noaptea incurcaturilor

The Light Cinema va invita la Noaptea incurcaturilor (She Stoops to Conquer) de Oliver Goldsmith 
 Transmisie in direct prin satelit de la National Theatre London
Joi,  29 martie 2012, ora 21:00

Piesa Noaptea incurcaturilor va fi transmisa La The Light Cinema si in cinematografe din intreaga lume joi, 29 martie 2012.

Sa vina in casa mea, sa ceara ce-i place, sa ma priveze de spatiul meu intim, sa-mi insulte familia, sa ordone slujitorilor sa se imbete si apoi sa-mi spuna “Aceasta casa este a mea, domnule”. Tot ceea ce este nerusinat ma face sa rad.

Hardcastle, un om cu stare, asteapta ca fiica sa sa se cunoasca cu fiul unui prieten vechi in vederea casatoriei. Din cauza fermecatorului Lumpkin, el este confundat de catre viitorul sau ginere, Marlow, ca fiind un hangiu local, iar fiica sa hangita. Vestea buna este ca, in timp ce Marlow abia poate vorbi cu o femeie din inalta societate, el se poarta fermecator cu celelalte de conditie mai joasa. Si astfel pe cat indignarea lui Hardcastle se intensifica, pe atat aprecierea domnisoarei Hardcastle pentru pretendentul ei creste. Confuziile se inmultesc, dragostea infloreste, iar haosul incepe sa-si faca aparitia.

Acesta hangita draguta, care mi-a luat mintile in cel mai ciudat mod si ma face sa uit de absurditatile familiei, e a mea, ea trebuie sa fie a mea sau ma insel foarte tare.

Fiind una dintre cele mai bune si ingenioase comedii in limba engleza, in piesa Noaptea incurcaturilor de Goldsmith se poate urmari haosul, ingeniozitatea de a face curte si familia disfunctionala.

Tarif:  60 lei
Biletele s-au pus in vanzare online pe www.lightcinemas.ro si la casele de bilete The Light Cinema!
Liberty Center, Soseaua Progresului 151-171   LA 10 MINUTE DE PIATA UNIRII
(Tramvaie: 1, 8,11,23,25,32, 47/Autobuze: 117,173, 220) PARCARE GRATUITA
PENTRU REZERVARI SI INFO: 021 3699740/ 021 3699797 / info@lightcinemas.ro
www.lightcinemas.ro       www.facebook.com/TheLightCinema

0 comentarii: