Review: Nana Mouskouri la Bucuresti

Nana Mouskouri a concertat duminica seara (4 decembrie 2011) pentru prima oara in Romania! Aproximativ 4000 de fani au putut asculta live in premiera piese precum „Amaizing Grace” si „White Rose Of Athens”... Marea doamna a muzicii internationale le-a aratat si romanilor de ce este considerata una din vocile de aur ale lumii!

Cel mai bine vandut artist din toate timpurile – Nana a aparut pe scena imbracata cu o superba rochie alba cu maneci vaporoase, creata de bunul sau prieten si celebrul creator de moda Jean Paul Gaultier! Eleganta artistei i-a lasat muti de uimire pe toti cei aflati in sala, romani si straini deopotriva - se stie ca Nana are fani peste tot in lume; de aceea ei i-au aratat inca o data pretuirea venind si la concertul de la Bucuresti! Fani din Olanda, Germania, Spania, Franta chiar si America au fost alaturi de preferata lor, sorbind-o din ochi pe tot parcursul concertului. Sute de flori au ajuns pe scena, langa Nana, demonstrand pretuirea si iubirea pe care fanii i-o ofera neconditionat Nanei, la fiecare concert.
Partea a doua a spectacolului a adus-o pe Nana pe scena imbracata intr-o frumoasa creatie rosie, ce stralucea puternic de fiecare data cand reflectoarele se indreptau spre artista. Personalitatea puternica si fermecatoare a artistei precum si forma incredibila a Nanei au facut sa para ca pentru ea, timpul a stat in loc. Timbrul unic al artistei i-a mangaiat pe admiratorii care au ascultat-o ani de-a randul, de generatii intregi. Vocea calda si suava alternanata cu vocea puternica si vibratia speciala i-au cucerit iremediabil si pe cei ce nu o vazusera decat la televizor.

Artista a povestit cate ceva despre fiecare piesa, la un moment dat si-a prezentat si orchestra si a spus povestea care sta in spatele marilor sale hituri. Surpriza serii a venit spre sfarsit, cand Nana a scos o hartiuta unde avea notate cateva cuvinte in limba romana si le-a rostit cu emotie: „Ma bucur sa fiu in Romania. Sarbatori fericite!” Fanii nu au lasat-o sa iasa de pe scena, aplaudand minute in sir, asteptand cu emotie o ultima piesa din partea celei care va ramane un fenomen; fata cu ochelari mari si negri avea sa devina o adevarata diva, ce a fost aleasa de zeii greci sa ofere lumii o voce de aur, inconfundabila.

Concertul NANA MOUSKOURI a avut loc la Sala Palatului din Bucuresti pe 4 Decembrie 2011 si a fost organizat de Project Events in colaborare cu European Event Service.