Made in Romania - 8 decembrie

Made in Romania - joi, 8 decembrie, ora 19, Sala Rapsodia, Str. Lipscani nr 53
Bilete si rezervari : Casa de bilete Sala Rapsodia
str. Lipscani 53, Telefon 021 315 89 80, 0761 319 819
Program casa de bilete: Luni: inchis; Marti-Miercuri: 11 - 18, Joi - Duminica: 12 - 19

MADE IN ROMANIA
Regia: Dan Puric

Scenografia: Irina Solomon / Coregrafia/mişcarea scenică: Malou Joseph / Coregrafie step: Dakmar Brenda (Viena) / Percuţie : Lucian Maxim / Coregrafie dansuri populare : Constantin Bălărău / Coordonator arte marţiale: Ioan Căpuşneac
Distribuţia: Carmen Ungureanu, Richard Bovnoczki, Ileana Olteanu, Dragoş Huluba, Dana Cavaleru, Violeta Totir, Oxana Moravec, Adelaida Zamfira, Ion Parea, Ioana Visalon, Nicolae Nastasia, Mihai Baranga, Ramona Cutină, Adriana Nicolae, Silviu Oltean, Florin Roşu, Eduard Dumitru.
"De ce Made in Romania? Romania nu este numai o natiune, un popor, ea este o atitudine in fata lumii si mai presus de toate un spirit. Nu stiu de ce, dar a privi lumea prin ochii Romaniei, pentru mine este acelasi lucru cu a privi lumea prin ochii unui copil…
Mi-am aplecat urechea la pamant ca sa ascult daca inima acestui neam mai bate si m-am trezit ingenunchiat in fata lui. Va rog sa ma iertati pentru acest gest necontemporan.
Si deoarece lumea de azi nu mai este lumea mea, m-am gandit sa cobor impreuna cu o mana de copii cu suflete tremurande din aripi de fluturi, pana in piata si sa scriu: Made in Romana cu speranta ca in super-market-ul in care traim, acesti FAST-MEN, FAST-THINKERS, FAST-LOVERS, se vor opri din FAST-FOOD-ul lor si-si vor aminti ceva..."
"Este un discurs scenic de o fantezie si vitalitate uluitoare cu naucitoare racorduri si ruperi de ritm,de un umor bestial..."
"Reprezentatia este o oglinda sui generis a epocii in care traim."
"De ce am ales acest nume pentru spectacol? Deoarece sunt gelos pe poporul roman..." (Dan Puric)

0 comentarii: