7 ani de Radio Guerrilla

7 ani de acasă. 7 ani ascultați de neascultători
Marți, 29 noiembrie 2011, Radio Guerrilla împlinește 7 ani de la lansare, perioadă în care, împreună cu ascultătorii noștri am crescut, am devenit, ne-am desăvârșit, ne-am educat gusturile, am învățat lucruri noi. „Ne-am făcut mari” și am construit împreună un set de valori comune la care ne raportăm și pe care-l „dăm mai departe”. Ascultă și dă mai departe. Noi, cei mai neascultători cetățeni ai FM-ului, am împlinit „Cei 7 ani de acasă”. 7 ani, ascultați de neascultători.
Să ascultăm totuși ceva. Niște muzică. 7 concerte pentru 7 ani, transmise VIDEO LIVE pe facebook.com/radio.guerrilla
Marți, de ziua noastră, 7 trupe vor concerta de-a lungul zilei, de dimineață până seara, în direct din Studiourile Radio Guerrilla. Maestru' de Ceremonii va fi Bogdan Guerrilive Șerban. Toate concertele vor fi transmise VIDEO LIVE (imagine si sunet) pe pagina oficială Facebook Radio Guerrilla (www.facebook.com/radio.guerrilla).
Iată-i pe cei 7:
08:10 Travka
09:30 Robin And The Backstabbers
11:30 The Mono Jacks
14:30 The Amsterdams
16:30 Electric Fence
18:30 OCS
20:00 Toulouse Lautrec

0 comentarii: