Recomandare Urbana : Blog de Andree

Blog de Andree este recomandarea urbana a weekendului.
Gasit dintr-o discutie avuta despre cum este prin corporatii, la care o amica imi spune: "Andree ruleaza bine!". Am verificat, am citit si iti recomand sa dai o tura pe acest blog de Andree, ce cuprinde, dupa cum ne spune autoarea, "Doar ganduri transformate in cuvinte".
Nu o cunosc pe aceasta Andree, dar intr-o zi as vrea sa o fac si s-o felicit pentru stilul pe care il poseda in arta scrierii si a abordarii povestilor.
"Lucrez in multinationale de aproape 10 ani. Foarte multi, ar spune unii; nu destui, as spune eu. Cei care lucreaza cu mine stiu ce ritm de lucru am, cei mai multi stiu si ca am zile in care nu apuc sa mananc. Inainte de a lucra aici am lucrat in alta multinationala, unde profilul activitatii si ritmul ei face ca viata mea de acum sa para o vacanta continua. Telefonul era extensia bratului meu, mancatul “pe tastatura” a fost un mod de viata ani de zile. In ambele locuri am invatat enorm de multe lucruri, am cunoscut oameni minunati care inca imi fac onoarea de a-mi fi prieteni, am evoluat ca profesionist si ca individ. Pentru cei care ma cunosc de mai mult de 10 ani, faptul ca am ajuns sa lucrez de la 9 la 6 e surprinzator, pentru ca am lasat un domeniu extrem de activ si de liber in manifestari pentru o activitate care ma limiteaza in termeni de mobilitate si interactiune. Nu vreau sa militez pentru multinationale, asa cum nu militez pentru nimic (in afara de renuntarea la fumat, dintr-o suma de motive :) ). Am avut sansa sa lucrez si intr-o companie patronata de un roman de-al nostru. Cu mana pe inima spun ca nu-mi va lipsi niciodata tipatul isteric “fetito, iti iei poseta si pleci acasa”, noptile de rapoarte, campanii coordonate la sute de kilometri de casa si nopti dormite in masina (Benny, parca la Resita a fost asta), noptile nedormite pentru diversele proiecte, banii adusi de-acasa la plecarea din companie, incercarile ulterioare de intimidare, desi nu facusem decat sa refuz un post pe care il consideram umilitor (mi se propunea sa trec de la account manager in agentie de publicitate pe pozitia fabuloasa de…assistant manager=secretara). Nu-mi imaginez niciunul dintre sefii mei tratandu-si oamenii asa cum sefa mea ma trata pe mine si pe colegii mei acum 10 ani. Nu stiu cati dintre colegii mei stiu ce inseamna ca prietenii sa vina sa-ti spuna “da-ti demisia, facem orice pentru tine: iti dam bani, iti cautam job…doar pleaca”.....restul aici.

0 comentarii: