KulturFest la Kulturhaus Bucuresti

Revenim în acest an cu a doua ediţie a festivalului de arte şi tendinţe KulturFEST în perioada 27-30 ianuarie 2011, festival ce anul trecut a adunat o mulţime de curioşi şi iubitori ai frumosului.
Ediţia din acest an va creşte în intensitate şi va fi mai incitantă decât anul trecut, pentru că vor avea loc evenimente conexe precum: târguri de haine, filme de lungmetraj cunoscute ("Eu când vreau să fluier, fluier", "Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii", visuals, concert Sophisticated Lemons şi party cu DJ Julian, teatru ("Lecţia" lui Eugen Ionescu), un show al celor de la Kendama Romania şi chiar şi un spectacol de magie. Programul pe larg aici:

Programul KulturFEST (27 - 30 ianuarie 2011):

JOI, 27 ianuarie:

18.00 - Film "Eu când vreau să fluier, fluier"
19.00 - Revista Formaje
Formaje TV // Visuals
Photo gallery
21.00 - Concert - Sophisticated Lemons şi Dj Julian
___________________________________________________________________________________
VINERI, 28 ianuarie

18.00 - Film "Ryna"
20.00 - Teatru "Lecţia" de Eugen Ionescu, cu Ralu Felezeu şi Gabriel Sandu
_____________________________________________________________________________________
SÂMBĂTĂ, 29 ianuarie

12.00 - Târg de haine (Iris Şerban, Bianca Popp, Alina Ene, Florin Dobre, Diana Niţă, Andra Clitan, Les Debutants, Lana, Diana Vasilescu, Oana Radu, Diana Anghel, Atelier Aiurea, Custom Garage, GIUKA by Georgiana Nicolaescu, Royal Junkie)
Ceramică - Adina Cioran
15.00 - Film "Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii"
18.00 - Incursiune în lumea cărţilor de joc - "Peste mână" cu Andrei Isfan
____________________________________________________________________________________
DUMINICĂ, 30 ianuarie

12.00 - Târg de haine (Iris Şerban, Bianca Popp, Alina Ene, Florin Dobre, Diana Niţă, Andra Clitan, Les Debutants, Lana, Diana Vasilescu, Oana Radu, Diana Anghel, Atelier Aiurea, Custom Garage, GIUKA by Georgiana Nicolaescu, Royal Junkie)
Ceramică - Adina Cioran
14.00 - Filme: "Eu când vreau sa fluier, fluier", "Ryna", "Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii"
16.00 - Show KENDAMA Romania
20.00 - Teatru - "Manual de folosinţă al adolescentului" (text de Aura Stuparu)

0 comentarii: