Review: Morcheeba Warm-Up Party la Shift

Sambata seara, la Shift Pub a avut loc Morcheeba Warm-Up Party.
Ne-am pregatit practic pentru concertul Morcheeba ce va avea loc marti, 5 octombrie, la Sala Palatului. Ne-am pregatit auditiv, dar si prin cele doua invitatii oferite prin amabilitatea Events.
Atmosfera a fost de-a dreptul relaxanta, oamenii prezenti in local au sosit pentru a imbina muzica Morcheeba cu bucataria excelenta a unuia dintre cele mai tinere, dar creatoare de dependeta, localuri din Bucuresti.
Atmosfera a fost excelenta, publicul de maxima bucurie iar per total Morcheeba Warm-Up Party a fost unul dintre eventurile importante ale serii.
Multumesc mult oamenilor deosebiti de la Shift, multumesc deosebit de tare lui Cris ce s-a ocupat ca un adevarat PR & Event Manager de acest eveniment, iar last but not least multumesc intregului public ce a ramas pana la final alaturi de mine.
De partea muzicala m-am ocupat eu, Vincent Vinyl, si sper ca v-am incantat asa ca.....ne vedem la concert!

0 comentarii: