O noua zi, in fiecare zi

"A nu exista este mai rau decat iadul, dar m-am trezit pentru ca mereu o facem" spune cantecul. "Pentru ziua cea noua, trebuie sa-mi incerc norocul si nu voi renunta" mai spune el....si cam asta este realitatea.
Era nevoie de un "cantec de trezire" pentru a realiza revenirea mea. Astfel, ma resetez in fiecare zi, cu fiecare noua dimineata incep sa ma simt din ce in ce mai nou. Uit absolut toate lucrurile ce nu imi plac si ma hranesc doar din intamplari fericite, din zambete smulse si atingeri furate.
"Alerg" doar in locuri placute, ma pierd doar in senzatiile care ma imbata de bucurie, doar cu oamenii faina si cu care ma simt comfortabil, fiind in acelasi timp, cu ochii deschisi dupa experiente noi.
Imi regasesc visele, oricat de ciudate ar fi, si imi aleg calea mea de om si nu de robot insensibil al societatii corporatist indopate doar din dorinta de a strange bani dar anesteziata emotional. "Traieste, esti si vei fi." (Radu Mihaileanu)

0 comentarii: