Deschide-ti ochii

Am vrut sa-ti spun despre copiii cu un singur parinte dar.....era prea personal pentru mine si multi dintre voi.
"Nu știu unde mi-am pierdut verile. Sunt închise undeva… într-o scoică. Nu știu de ce nu mă mai zbat să ajung la mare. Mi-e dor de pescăruși, dar nu fac nimic ca să-i aud. Nu știu de ce. Nisipul uscat pe tălpi, soarele ucigător, albastrul calm, vântul nopților la mal. De toate îmi este dor. Atât de aproape… și atât de departe. Vara trece, iar eu rămân albă ca zăpada. Nu știu unde mi-am pierdut verile."
"Ascunde-ti fata de-a pururi, cauta si viseaza de-a pururi.
Ai fost vreodata de vanzare? Atunci cand replicile tale par destepte, mult mai dure decat ale celorlalti, atat de pline de ele si lipsite de minte si mereu cu un comentariu in minte.
Chiar te crezi asa de dur? Mai dur ca ceilalti, draga, te porti ca si cum ai fi rece si ca si cum nu ai avea puterea.
Nu-ti schimba mentalitatea, fara a te gandi de 2 ori, vocea ta nu are pic de ratiune iar acum este timpul sa-ti intalnesti minciunile.
Deschide-ti ochii, deschide-ti mintea, mandru ca un Dumnezeu insa nu te preface ca esti orb, prins in tine nu rabufna si invinge masina ce iti calauzeaza mintea."
Continuarea mai jos cu click:

0 comentarii: