Remember: Placebo la Bucuresti


Acum exact un an, duminica 21 iunie, trupa Placebo sosea pentru a doua oara la Bucuresti.
A fost unul dintre acele concerte pe care cu greu le poti uita, asta poate si pentru ca orizontul meu de asteptari a fost rasplatit peste masura.
Mai mult, din nerabdare si un pic de visare, am fost la concert chiar cu o zi inainte de acesta sa aiba loc. Astfel incat pe 20 iunie, eu impreuna cu invitatele mele din acea perioada asteptam un concert ce avea sa aiba loc abia peste o zi. Dar asta a facut magia si mai puternica. Astfel incat inca de la primul acord al trupei am intrat intr-o stare de transa din care, cu greu, am reusit sa mai imi revin in zilele ce au urmat concertului.
Brian Molko a fost absolut fantastic, iar concertul de la Bucuresti a fost unul dintre cele mai bune ale trupei din 2009 asta si pentru ca trupa a venit cu inima deschisa in fata publicului si a facut intr-adevar spectacol, astfel incat indiferent daca ai mai fost prezent la varii concerte sau acesta era primul din "cariera" ta, nu aveai cum sa nu simti ca ceva special are loc iar tu faci parte din acea poveste.
Intr-o amiaza calda de duminica a lunii iunie, a anului 2009, ne-am luptat pentru soare, am cantat, am aplaudat, am iubit si am avut ocazia de a vedea un "drama king", Brian Molko, absolut fenomenal.
De ce mi-am adus aminte de acest concert? Din cauza ca sunt unele lucruri pe care nu le poti uita si in mintea si inima ta isi au un loc bine inchegat, astfel incat, cu bucurie iti aduci aminte cat de frumos si bine a fost.

0 comentarii: