Teatrul Joint prezinta : "1900"

Teatrul JOINT prezintă spectacolul în premieră : 1900

Teatrul Joint prezintă, pe data de 3 mai, în Clubul Ţăranului, legenda pianistului Danny Boodmann T D Lemon 1900 spusă de actorul Marius Chivu, în regia lui Ciprian Cristea. Mai exact piesa de teatru: 1900.

Cum îl cheamă?  Danny Boodmann T D Lemon 1900. 
Unde s-a născut?  In mijlocul oceanului. 
Unde a fost găsit?  Pe un pian din salonul de dans de la clasa I. 
Cine-i sunt părinţii?  Nu stie nimeni. 
Cu ce se ocupă?  Canta. 
Ce?  Jazz.
1900? Un an, dar şi un nume, numele celui născut şi crescut pe un transatlantic, pianistul care nu a coborât niciodată pe pământ. Legenda celui care dacă vrea cântă jazz sau dacă vrea cântă 10 jazzuri la un loc. Legenda celui care cântă cu marea, legenda lui 1900. Povestea pe care eu, Tim Tooney, trompetistul, prietenul lui cel mai bun, v-o povestesc astazi. Eu am pierdut tot în viaţă, dar povestea asta, povestea lui Danny Boodman T.D. Lemon 1900 e tot ce mi-a rămas. Mi-a făcut-o cadou mie, ultima dată cand l-am vazut.  Mi-a făcut-o cadou stând cu fundul pe o bombă, o bombă pe bune.

1900

după Alessandro Baricco
adaptare Marius Chivu
cu Marius Chivu
regia Ciprian Cristea

Preţul biletelor este de 15 lei. Rezervările se fac la numărul de telefon: 0746 232 301. Spectacolul va avea loc luni, 3 mai, ora 21.00 in Clubul Ţăranului (Kiseleff 3, intrarea Monetăriei).

NOVECENTO (1900) este textul după care Giuseppe Tornatore   a realizat în anul 1988 filmul THE LEGEND OF 1900 cu Tim Roth în rolul principal.

0 comentarii: