Sustine-ma la RoBlogFest 2010

Roblogfest este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului in ceea ce priveste bloggingul in particular sau comunitatea de internet din Romania in general. Singura competitie nationala care premiaza excelenta din blogosfera - popularitatea, profesionismul sau modul de folosire a mediului din jurul unui blog. Prima editie a avut loc in 2006 din initiativa lui Dragos Novac cu scopul coagularii comunitatii bloggerilor din Romania.

Anul acesta "Chestii Urbane" este inscris la categoria Personal & Infotainment - Blog colectiv.
L-am inscris la aceasta categorie datorita prezentei si altor autori (in ultima vreme mai ales) in afara de subsemnatul "pisi blogger" (ca tocmai mi-am adus aminte astazi de porecla asta). Ei bine...mi-ar face placere sa stiu ca pot conta pe votul tau insa oamenii de la Roblogfest au impus conditia de a-ti face un cont pentru a putea vota. Nu dureaza mult sa faci acest cont si nu este nevoie sa introduci multe informatii asa ca daca ti-a placut deosebit de mult ceea ce am scris aici sau te-a enervat la culme ceea ce am scris aici, daca te-am promovat sau ti-am promovat evenimentele rogu-te aloca un pic de timp si pentru noi si ofera votul tau. Contam pe el si cel mai important as vrea sa stiu si cine voteaza asa ca poti lasa un comment cu numele tau sau da un mail la chestiiurbane@gmail.com iar la finalul votarii pe 18 martie voi cauta in tolba cu cadouri si iti voi oferi un cadou drept recunostiinta. Cadourile sunt compuse din DVD-uri cu filme, carti, vouchere pentru achizitionarea de varii produse cosmetice si audiobook-uri.
Daca te-am convins sa ne votezi iti multumesc, daca nu te-am convins ei bine tot iti multumesc pentru ca ne citesti si asta este ceea ce conteaza cel mai mult pentru mine si restul echipei.

Later edit: Vei observa in dreapta un banner care te invita sa votezi in cadrul aceleiasi competitii si blogul lui Petru - "Umblu Liber" (acesta este inscris la categoria "Cel mai popuar blog") si te rog sa-i oferi si lui sprijin.

1 comentarii:

Anonim | 21 martie 2010 la 15:43

Salutare! Daca iti faci cont aici, echipa Afonique iti ofera 2 voturi, ca suntem 2 insi, fireste. :D Daca nu, sa fii sanatos/sanatoasa!
Contacteaza-ma pe blog sau pe mail, daca vrei sa punem detaliile la punct.