Magia Lecturi Urbane

Ultima editie "Lecturi Urbane" s-a petrecut ieri seara pentru ultima oara la metrou....asta inseamna ca soon iesim la suprafata asa ca ar fi bine sa te pregatesti.
Cum a fost? Ei bine daca ai fost printre cei prezenti atunci sigur ai fost incantat de atmosfera de "bine" ce practic ne-a invaluit pe toti inca de pe peronul statiei Unirea 1.
Am sosit cu 2 oameni noi la eveniment, Maria si Alex (ce s-a ocupat de capitolul fotografii), ce dupa mi-au spus ca s-au simtit absolut fabulos si abia asteapta editia urmatoare.

Daca la prima editie am avut ceva emotii si nu prea stiam ce ar trebui sa spun oamenilor din metrou la aceasta editie m-am descurcat mult mai bine am reusit sa impart un numar de 5 carti ce sper ca ii vor incanta pe cei ce le-au primit si de asemenea imi doresc ca si ei, asa cum au promis, sa vina la urmatoarele intalniri are "Lecturilor Urbane" cu orasul si cu cetatenii sai.

La prima sa prezenta la eveniment Maria s-a descurcat excelent si la doar cateva minute dupa ce i-am povestit ce are de facut si ce sa povesteasca ea a si donat prima carte din ceea ce avea sa fie inceputul aventurii semn ca deja magia oamenilor prezenti in jur dar si a povestii Lecturilor Urbane isi facuse simtita prezenta.
Dupa cum spunea si site-ul oficial al campaniei "am facut sa fie bine" si mai mult chiar dupa cum spunea initiatorul campaniei - Adrian Ciubotaru - aseara "impreuna putem muta muntii" si pana la urma asta am demonstrat, daca mai era nevoie, din nou creand o noua fila a povestii ce se numeste "Lecturi Urbane".
Si pentru ca dupa atata impartit de carti am avut nevoie de hidratatre seara s-a incheiat intr-o placuta socializare la absintherie unde am putut discuta mai mult despre tot felul de proiecte si intamplari ce ne-au apropiat si mai mult.
Mai multe despre aceasta editie a lecturilor urbane pe site aici , o galerie foto a ceea ce a pozat al nostru Alex va fi disponibila in zilele urmatoare.

0 comentarii: