Salveaz-o


Din noianul de eventuri si momente recomandate am facut de-a lungul timpului si pauze emotionale de bine. Uneori suntem atat de ocupati cu micile noastre dementze si distractii incat uitam aproape sa mai ne deschidem sufletul si spre cei ce au nevoie de asta.
Acum, in decembrie - luna cadourilor, in luna care ar trebui sa fim mai buni si sa ne pese mai mult unii de altii si sa oferim zambete bucuroase iti propun sa incercam sa miscam ceva si sa salvam un suflet.
Sufletul respectiv este reprezentat ca catelusa din pozele ce insotesc acest post.
Povestea ei este urmatoarea:
Sunt un canish gri (fetita), de talie medie, de virsta medie (app 4 ani),
suparat ca singurul om pe lume ce avea grija de mine, stapina mea,
a decedat, traiesc de peste o saptamina pe covorasul de la intrarea apartamentului in care am locuit ani de zile,
maninc din mila vecinilor si pazesc cu strasnicie un apartament gol pus in vinzare
caut stapin, ofer blindete si dragoste nemasurate.
Daca imi oferi un colt din casa ta sau daca nu ai aceasta posibilitate spune cuiva despre acest post...poate am o sansa ne poti suna la 0723.357.763 Cristina sau 0765.030.755 Claudia, sau da un mail la chestiiurbane@gmail.com.
De asemenea eu voi oferi carti si DVD-uri celor care ne ajuta (cu proof evident) pentru gasirea unui stapan, astfel puteti posta un link catre acest site pe mess sau oriunde altundeva iar impreuna putem salva un suflet ce nu merita in nicun fel pentru cinstea si devotamentul pe care-l ofera sa sufere intr-un asemenea fel.
Haideti sa fim buni si sa demonstram ca putem sa facem asta!


0 comentarii: