Rewind: Ianuarie - Martie


Acum la final de an este vremea sa vedem cam ce s-a petrecut in 2009 si sa incercam sa facem o mica recapitulare a anului cu ceea ce am consemnat aici pe blog asa ca mai jos vei citi o selectie din cele 323 (so far) de posturi ale anului. Enjoy!

Ianuarie: Am inceput anul recomandand discul de debut al lui Giusy Ferreri dar si un extraordinar film pe nume "Milk". "Fantasmele erotice ale femeilor" au fost cartea lunii via editurii Trei, "As I Open My Eyes I See a Film" a fost expozitia de la Centrul de Introspectie ce mi-a atras atentia iar la Cochet Image Store a avut loc vintage-ul "Cochet-Recession".
Am avut doua actiuni umanitare: prima pentru a-o salva pe Erika iar cea de a doua pentru a gasi o grupa destul de rara de sange.
Tot in Ianuarie Carturesti au colectat poezie si au adus-o in libraria lor si pe Ina Ilie cu al sau volum "Femeia care a uitat sa nasca". (Curtea Veche Publishing)
Pe final de luna i-am atacat pe acei barbari romani si tara ce i-a primit...perspectiva ramane aceleasi fata de aceasta problema.

Februarie: Am deschis luna cu anuntarea castigatorilor Premiilor Goya dar si cu cei ce au fost onorati de Premiile Gopo.
Joi 19 Februarie s-a deschis in Bucuresti un nou spatiu cultural: Pavilionul Unicredit iar de la deschidere si pana astazi am tot comunicat despre eventurile petrecute pe acolo - prima expozitie: "Statement" de Lia Perjovschi.
Debut cinematografic pentru Adrian Sitaru cu al sau "Pescuit sportiv" dar si galele Premiilor de la Berlin si a Oscarurilor.
Intamplarile in trafic iti pot aduce si o astrograma 4 free iar pe langa Valentine's Day in februarie a sosit in concert si James Blunt - am fost si am scris aici.
In februarie melodia lunii pentru mine a venit din partea trupei Roua iar la inceputul lui martie i-am vazut si live intr-un concert umanitar in incercarea de a o salva pe Deea.

Martie: Am inceput luna anuntand castigatorii premiilor Cesar iar dupa m-am intrebat daca a contat concertul pentru Deea (am revazut-o pe Deea la B'Estfest si pot spune ca avea acelasi scaun cu rotile deci ceva n-a functionat din pacate asa cum trebuia).
Carturesti ti-a adus "Targ cu Talc" si "Ziua Preafumoaselor".
In martie am incercat un mic proiect de web-radio - Urban Radio - ce a murit dupa aproximativ o luna.
"Keinohrhasen" a fost descoperirea cinematografica a lunii pentru mine, Curtea Veche Publishing si Griffon&Swans au inceput proiectul "Biblioteca pentru toti" iar din 16 martie Liviu Mihaiu si Andrei Gheorghe au inceput o emisiune pe Radio Guerrilla - emisiunea a iesit din program la inceputul lunii august.
ProFM lanseaza campania "Marea ProFMizare" unde m-am inscris si eu iar rezultatul a fost asta.
Cam asta a fost in primele luni.

0 comentarii: