Las pe seama voastra

De data asta las pe seama voastra si a constiintei fiecaruia dintre voi cei ce salasluiti si cititi aici.
Acum ceva saptamani amica mea cea mai buna imi povestea despre o prietena comuna si o problema pe care o are. Dar nu despre asta este vorba...nu despre povesti ci despre realitate, o realitate crunta si cruda.
Avem 20, 30 sau 40 de ani si oarecum ne-am trait cat de cat experientele pana acum. Am zambit, am daruit, ne-am bucurat si intristat, am iubit si suferit si uneori ne simtim deosebit de obositi si uitam sa ne bucuram de...sanatate.
Ai observat poate mass-urile, mail-urile sau absolut orice semn de comunicare al unei campanii umanitare. Le-ai trecut cu vederea pentru ca pana la urma si din pacate te-ai obisnuit ca altii sa sufere iar tu sa fii un pic de semi-ignorant care spera ca lucrurile se vor rezolva fara participarea lui.
Ei bine daca anul asta am tot incercat sa iti aduc ceva campanii sociale si de intrajutorare demne de a fi luate in seama acum pe final iti cer sa ajuti si sa faci asta privind problema altfel.
O divinitate poate putin suie a gresit una dintre actiunile sale, poate la fel cum a mai facut si alta data. O fetita de 6 ani a fost diagnosticata de leucemie. Nu trebuie sa stii ce este leucemia insa trebuie sa stii ca este o boala si are un tratament pe care un om adult il considera un iad. Ei bine, this time, un copil are aceasta cumplita maladie. Poate scapa evident daca se face un transplant.
Si ajungem la marea problema....nenorocitii aia de bani de care ai nevoie pentru a intreprinde chiar si asta. Suma este enorma pentru absolut oricine. Este vorba de 130.000 de euro.
Si acum gandeste-te....are 6 ani, n-a trait aproape nici jumatate din toate experientele tale de pana acum si are nenorocita sansa de a nu le putea trai daca nu se petrece transplantul asta. Gandeste-te cati bani dai pe parfumuri, tigari, carti, bijuterii, tzoale si aproape totul dispare in neantul dulapurilor sau bibliotecilor tale.
Impreuna putem sa ajutam un om, solidarizandu-ne putem face chestii absolut ce pot misca muntii si asta iti cer. Trezeste-ti constiinta si nu astepta nimic in schimb.
Pana acum s-au donat 2300 de lei si 50 de euro. Eu voi dona in zilele imediat urmatoare si nu astept niciun fel de multumire sau recunoastere ci sper doar ca peste 1 an, 2 ani sau 5 ani sa vad poze cu aceasta micuta si s-o vad jucandu-se, zambind si traind.
Conturile unde poti dona sunt urmatoarele:
* BRD RO89BRDE426SV34420524260
* BCR RO33RNCB0646097207720001
Mai multe detalii despre fetita pe site-ul dedicat campaniei. Acum ai citit, inchide pagina si incearca sa te gandesti pentru o clipa ca al tau copil, ca a ta ruda, ca al tau prieten sau prietena ar avea nevoie de ajutor si l-ai ajuta nu-i asa? Ei bine eu iti cer aproape imposibilul, sa ajuti o straina...insa o straina ce are 6 ani si nu ar trebui sa existe pentru ea decat o lume mare care sa-i fie deschisa si asternuta la picioare pentru ca la varsta asta totul trebuie sa fie posibil. Las totul pe seama ta si a constiintei tale umane.
An nou bun 2010 si an nou ferit de orice problema dar plin de momente de solidaritate!

0 comentarii: