Street Delivery 4: Cum a fost

Ultimele 2 zile le-am petrecut in strada datorita evenimentului ce s-a numit Street Delivery.Si in primul rand vreau sa multumesc organizatorilor pentru tot ceea ce s-a intamplat acolo.
2 zile de pe Arthur Verona si pana in Gradina Icoanei am fost pietoni, am vazut ateliere, am auzit muzici si practic ne-am redobandit orasul.
Urbanitatea a iesit in strada si s-a vazut asta, artera fiind de foarte multe ori plina de oameni care pur si simplu au ales sa se relaxeze intr-un mediu de care poate le era dor sau poate il vedeau pentru prima oara in fata ochilor.
Bicle, role, skateuri si absolut nicio urma de masina si stress. Bucurie pura si sincera a descoperirii si o stare imbatatoare de libertate urbana ce in Bucuresti nu prea se poate simti mai deloc.
Iar printre tot ceea ce a meritat vazut iti arat mai jos ceea ce mi s-a parut de-a dreptul mirific : prezenta BOLT in extensia Carturesti. (BOLT a fost proiectul ce a reprezentat Romania la Bienala de Arhitectura de la Venezia in 2008).

Iar per total : da-ti-ne o strada si promitem sa ne ocupam cat mai simpatic si dragutz de ea fara a deranja pe absolut nimeni insa cu promisiunea ca te vom face sa te bucuri si sa te simti liber la fel ca oamenii din filmuletzul de mai jos surprins sambata in fata Bisericii Anglicane.

0 comentarii: