De la Petru citire

Ieri citeam pe site-ul lui Petru despre celebra declaratie 200. Brusc mi-am adus aminte ca nici eu n-am depus-o iar 15 este ultima zi.
Am verificat amenzile, nu mi-au placut asa ca m-am inarmat cu actele si mi-am zis sa ma duc la Administratia de sector. Panica insa deoarece se pare ca si altii au lasat asta pentru ultima zi iar haosul parea sa troneze la celebra Administratie.
"Eu sunt mai destept decat ei!" imi zic in minte si dau fuga la posta din Amzei.
Panica din nou deoarece observ pe strada coada in fata postei...era schimb de tura.
Astept 20 de minute si cand brusc se deschide usa imi dau seama ca nu sunt a 10-a persoana care era la coada de afara ci a 15 mia pentru ca nu stiu de unde dar oficiul era plin.
Babilonia incepe la coada cand unii calca peste altii pentru a afla codul postal al strazii pe care rezida si evident nu exista decat o "culegere" de astfel de coduri. Asa ca...daca aveai bafta cu don'soara ce grasea bodoganind despre imbecilitatea sistemului te putea ajuta ea spunandu-ti codul, altfel exista varianta ca sa imparti cu inca 3 acea nenorocire ce continea informatia mult dorita.
Evident de la coada nu lipseste nici romanul tipic "saritor" pe care-l hartuie sexual grija (ca sa-l citez pe Exarhu) de problema vecinului si de numarul lui de plicuri.
Iar doamna de la ghiseu...ei bine daca gasea ca nu ai un cod, un numar orice te trimitea inapoi la inceputul cozii cu o privire metalica si un ton asisderea. Dupa trei asemenea efluvii am inteles de fapt si ce ragea:"Nu e bine!!!!"
De asemenea lipsesc pixurile asa ca daca n-ai incepi sa dai cu "saru'mana" in dreapta si stanga si culmea lipsei este a plicurilor - "Avem plicuri dar doar mici pentru felicitari!". Iar eu ce sa fac imi transform formularele intr-o frumoasa felicitare si o trimit un zambet mare pe mecla de fraier?
Iar vecina de coada din spate incepe sa numere plicurile don'soarei din fata mea, pe urma il intreaba pe insotitor ce treaba crede el ca am eu acolo, pe urma incepe sa citeasca ceea ce scrisesem pe plic si ii spune tipului:"Nu pot sa vad ce scrie pe plic!Si trebuie sa ajung pana in 4 la institut!"
Dupa mai mult de jumatate de ora depun actele, platesc si ies din oficiul postal cu un chef nebun de a-i face ceva sexual Postei romane pentru minunatul serviciu oferit.
Si desi mi-e frica pentru ca cine stie cu ce ma mai pricopsesc din partea lor intreb: Oare sunt singurul?

0 comentarii: