Andreea de la Pijama Party @ Coyote Cafe

Nu stiu daca ai citit sau nu ori iti mai amintesti de povestea lui Matei si a Izei (click pentru a afla detalii) oricum insa mie mi-a ramas intiparita in memorie si cumva acum ma aflu intr-o postura asemanatoare.
Amicul meu Cristi imi spune ieri despre un "Pijama Party" si o cantare Marfar (trupa ce chiar merita vazuta) in Club Coyote Cafe. Ma panichez intrebandu-l daca trebuie sa merge in pijama insa el imi spune ca nu este musai asa ca uite cum ne trezim acolo.
Oamenii sunt imbracati normal pentru o seara de club insa sunt si cativa ce chiar au respectat conventia de pijama. Printre ei...inclusiv ea. N-are pijama, o prietena de a ei da, insa ea are niste papuci mari si pufosi ce imita un catel. Mi-se pare funny ideeea iar ea imi surprinde privirea uimita la vederea lor si imi zambeste. Ii returnez zambetul si ma reintorc la muzica si show-ul Marfar (maine sper sa-ti ofer si poze).
Mai tarziu ne intalnim din nou si aflu ca o cheama Andreea iar papucii sunt putin cam mari insa ii plac foarte mult. Socializam, dansam si in pauzele facute de cei de la Marfar conversam frumos si lin despre tot felul de chestii. Si este interesant faptul ca putem face asta, si absolut funny mi-se pare si faptul ca amandoi avem un bronz luat "din mers" insa intretaiat de contururile inelelor (si ea poarta tot 3) si ale ceasului.
Insa timpul zboara si vine vremea plecarii care se intampla oarecum brusc iar eu uit sa-i cer contactele.
Si aici problema pentru ca as vrea sa ma mai conversez cu ea plus ca desi i-am oferit cartea mea de vizita nu stiu dak/cand imi va da un semn si nici daca este o fidela a acelui club.
Nu pot face altceva decat sa scriu despre ea si sa sper ca din greseala ea sau cineva care o stie sa-i dea link-ul asta. Altfel : daca citesti poti ajuta pentru ca se poate intampla ca pe strada sa vezi o fata cu parul carliontat, undeva pe la 1,60 inaltime, cu o stea tatuata pe omoplatul drept si o scoica pe antebratul stang, bronzata cu urmele inelelor pe care le poarta si ce raspunde la numele Andreea.
Iar daca din intamplare o vezi nu uita te rog sa-i spui ca o salut si ca am scris de ea aici plus ca n-am terminat discutia de aseara si ca ma poate suna.
Stiu ca sansele sunt mici si ma simt un pic ca in "Amelie" dar tu ce ai face in locul meu?

1 comentarii:

Cosmy | 25 mai 2009 la 20:59

S uite cum banalitatea te loveste si pe tine...sper insa totusi s-o gasesti!