Noua descoperire umana

La 2 zile departare de primul an al acestui blog iti aduc o prima surpriza aniversara. Este vorba despre noua colaboratoare a blogului, velvet_angelove, care sper sa te incante cu povestile ei.
Ii urez bun venit si spor in ceea ce va face si pentru ca tu s-o cunosti mai bine iti prezint un mic interviu pe care mi l-a acordat via messenger.

Vincent : de ce "velvet....."?
velvet_angelove : pentru ca sunt soft, sunt exact ca melodia mea preferata "Black velvet"...si soft si misteriosa, exact ca o catifea neagra iar angelove, pt ca am de oferit o dragoste de inger...
Vincent : de ce blogul asta?
velvet_angelove : hhmmm, pt ca doar in fata lui am putut fi sincera pana la capat...
Vincent : in fata cui?
velvet_angelove : in fata "blogului", pt ca mi-am dat seama ca avem aceleasi simtaminte...ca ne intelegem nelinistile.
Vincent : ok insa cumva blogul asta te mai duce si pe la party-uri, evenimente culturale si iti da si recomandari de filme cu asta cum te impaci stiind ca este cam un "turn al babelului"?
velvet_angelove : sunt de acord si cu party-urile, si cu teatrul si expozitiile de arta si cu filmele, dar mai ales cu ceea ce inseamna CARTE.
Vincent : adik sa ne asteptam ca ne vei trimite la lecturi?
velvet_angelove : da, la lecturi si poate la filme nu tocmai noi, dar forever interesante...
Vincent : prin ce vei fi interesanta si cine crezi ca te va citi?
velvet_angelove : poate ma vor citi "nebuni fericiti", ca noi doi...cel putin asa sper! si voi fi interesanta prin sinceritatea mea poate uneori cruda...
Vincent : vei transforma ceea ce exista acum aici?
velvet_angelove : pai...nu stiu...iti doresti asta?
Vincent : imi doresc orice este interesant, frumos si are ceva de spus.
velvet_angelove : in cazul asta sa te astepti ca "povestile" mele sa fie cele mai citite.
Vincent : asta doar imi va confirma ca am facut o alegere buna!
Vincent : Ce bloguri/site-uri mai citesti si cat te influenteaza?
velvet_angelove : nu citeam niciun blog, nu inainte de al tau...la site-uri...hhmm, Eurosport, E-Ziare, Just.ro...si acum Carturesti, ca m-ai facut curioasa, si pt ca sunt oarecum noua in Bucuresti si nu stiu toate locurile boeme nimic deosebit, stiu, dar vreau sa ma revansez.
Vincent : Prin ce si pentru ce ce?
velvet_angelove : prin locurile pe care vreau si eu sa le descopar....si stai ca mi-am amintit intr-o privinta...am citit blogul lui Mark Selby.
Vincent : De ce crezi ca se numeste "Urban Things"?
velvet_angelove : Pentru ca povestesti impresiile tale despre viata intr-un oras cum este Bucuresti, cu bune si cu rele...
Vincent : iar pe final haide sa le spui cititorilor cam cine esti tu si ce le propui!
velvet_angelove : Sunt un om cu nimic deosebit de ceilalti, dar care poate acorda un pic mai multa importanta detaliilor, naturii, simplitatii....si le propun sa intre in forul meu interior si sa ma descopere...asa cum sunt.
Pentru ca si eu am facut ca si ei, si am descoperit ca nu sunt singura...si daca ne"inhaitam" cum spunea solistul de la Vama, vom fi mai puternici.
Vincent : Ce vei sau ai schimba?
velvet_angelove : voi fi un pic mai sentimentala decat postarile de pana acum, si as mari articolele cu accent personal, in detrimentul celor cu recomandari...de ex, cel cu barbatii in tinuta office a fost demential si merita sa dezvolti pe teme din astea.
Vincent : Atunci tu vei continua pe linia asta si vei complementa cu ceea ce crezi ca trebuie sa apara aici.

0 comentarii: