Le Placard 2009 Review

A fost si Le Placard editia 2009, Rokolectiv la MNAC.
Sambata, zi calda, cu usor vant si cu muzici interesante.
Ce mi-a placut :
- publicul sosit la eveniment pentru care am incercat sa compun un mix cat mai melodios si placut (si se pare ca am si reusit dupa reactia lor).
- ideea de Silent Disco intr-un spatiu atat de interesant ca MNAC-ul.
- Erik, organizatorul si fondatorul Le Placard, ce ca orice american rezident la Paris a fost foarte sociabil si mi-a transmis un pic din entuziasmul sau.
Ce nu mi-a placut :
- tipul de la paza ce insista ca stie mai bine ca mine ceea ce am facut la sosirea mea la MNAC.
- vantul ce batea pe terasa si ne-a cam facut sa pierdem din caldura acumulata cu minute inainte in spatiul unde a avut loc festivalului.
Multumesc din nou prea plecat grupului prezent sambata la MNAC pentru sustinere si auditie in special domnisoarelor prezente inca de la inceput cat si celor ce au sosit dupa.
Cam atat va pot spune...mixul va fi urcat curand pentru a auzi ceea ce au ascultat cei prezenti acolo insa pana atunci va ofer putin din ceea ce gargaritza fotograf a surprins cu obiectivul si ochiul sau ager.
Multam fain din nou si catch U soon!


0 comentarii: