De paste un pic de shopping


Se apropie Pastele cu al sau iepuras dragalash (oare cineva normal la cap mai crede in toata tarasenia asta?) si evident ca avem un nou pretext pentru a oferii lucruri simpatice si colorate alora la care tinem sau cu care ne tot intalnim.
Prima intrebare este: cei pe care-i vad zilnic in metrou n-ar trebui sa-mi dea si mie cadouri?
A doua este de fapt un raspuns: nu, nu m-am tampit la cap si nici n-am innebunit dar cumva impartind acelasi spatiu in aproape fiecare zi creezi o legatura puternica (si nu ma refer la coate, injurii aruncate printre dinti sau mirosuri de pufuleti).
Bun...insa ce naiba poti cumpara si de unde pentru Paste si fara a-te muta prea mult din biroul tau de multinationala si fara a ramane blocat in haoticul trafic al haoticului si prafosului oras?
Ei bine da o fuga la Dalles si poate gasesti ceva interesant pentru ca acolo are loc un nou targ de cadouri.
Fugi la Carturesti fix in pod si vezi tu ce bucurii poti achiziona de acolo pentru ca mai mult ca sigur vei gasi ceva si pentru tine si pentru cei pe care vrei sa-i incanti.
Sau fuga pe net ai 2 variante (nu stiu cat de functionale dar nu te panica pentru ca poti cumpara de acolo dupa) : LU este un nou label de haine local with some fancy kyoto twist (via Chestionabil) sau pantofiori de la Smiling (recomandati si pentru ca imi place site-ul).
Oricum una peste alta fuga la shopping si nu uita sa-mi iei si mie un cadou. Chiar mie cine imi ia cadou?
Eu iti ofer inca unul mai jos si iti urez Paste Fericit cu distractie & relaxare maxima!

0 comentarii: