Primavara zilei

Vroiam sa va spun aici despre tot felul de lucruri...despre Cristi Minculescu, despre "placeri" in general si lipsa lor din viata noastra, despre campania anti-mitocanie sau despre "Miss Metrou" insa cumva astazi nu este ziua pentru a scrie despre asta.
Astazi, sambata, a fost prima zi reala de primavara! O zi frumoasa, calduroasa ce a scos si a populat Bucurestiul incat a fost o deosebita placere ca la orele amiezii "sa te dai prin Bucuresti"....pentru ca asta am facut m-am dat pur si simplu prin Bucuresti.
De fapt am avut si scopul de a ajunge la Kilipirim (targul de kilipirurui de la sala Dalles) unde am fost total dezamagit pentru ca practic n-am gasit nimic din ceea ce doream eu si il consider practic un esec absolut. Iar pentru ca acolo n-am gasit nimic am plecat perpedes spre "acasa" Carturesti.
Bucurestiul astazi prea plin de voie buna si cumva busculat de tot felul de englezi, italieni sau francezi ce vedeau o capitala interesanta si vie. Dementza maxima a ochelarilor de soare (asa ca fuga la shopping si vezi ce-ti iei) dar si a pantofiorilor multicolorati ale domnisoarelor (si daca vrei un point in legatura cu asta intra aici).
Carturestiul la fel de frumos si simpatic ca si vremea de afara iar sus in mansarda in timp ce ma uitam si ma gandeam daca sa-mi mai imbogatesc colectia de cutiute pentru ceai cu inca una de undeva de nicaieri a sosit melodia de mai jos ce mi-a adus aminte de tot felul de momente frumoase si interesante si care cred eu se potriveste unei amieze calde de primavara.

Iar cutiutza de ceai...ei bine a ajuns in posesia mea dupa cum puteti si vedea.

Iar dupa ce mi-am achizionat bucuriile, cumva jegul metroului bucurestean m-a facut sa-l abandonez si sa ma mai bucur de frumusetea unei amiezi de primavara...asa ca am ales sa ma delectez cu Bucurestiul cel viu...si pe care pentru prima oara in ultimul timp l-am vazut frumos.
Asa ca poate uneori trebuie sa ne uitam mai mult in jur, sa trecem peste tot felul de chestii ce ne intuneca bucuriile si nu ne lasa sa traim.
Primavara zilei de astazi cam asa a fost pentru mine...iar daca n-ai fost inca afara fugi si "da te prin Bucuresti" si aminteste-ti sa te bucuri.
Iar pentru a nu-ti uita visele:

Traieste, bucura-te si nu te abandona!

0 comentarii: