Salvati-o pe Deea! - 1 martie 2009 in B52

Saptamana trecuta am descoperit din intamplare o noua trupa pe nume Roua. Mi-a placut ceea ce fac ei asa ca am inceput in cercul de cunoscuti sa-i promovez. Ulterior am aflat si despre concertul lor de pe 1 martie din B52...si tot ulterior am aflat ca acesta este un concert caritabil.
Am citit povestea Deei, am citit si ceea ce a scris Isabelle Lorelai pe al sau blog si te invit si pe tine sa faci la fel. Sa lasi deoparte 5 minute activitatiile tale importante si sa incerci sa afli mai mult despre omul de langa tine.
"Îmi trăiesc viaţa ca orice om. Ca orice om de 20 de ani.
Merg la facultate zilnic, ies în oraş cu prietenii, petrec, mă simt bine, vreau să îmi iau un servici şi să nu renunţ nicio clipă la senzaţia de a trăi printre oameni sănătoşi.
La facultate merg cu autobuzele noi, cu rampă.
Am un cărucior electric care, într-un anumit grad îmi oferă independeţă. Deşi, ca o paranteză haioasă, bordurile şi scările sunt inamicii mei cei mai mari…"
Andreea Muşatescu

Are 20 de ani...si m-a impresionat. I-am citit blogul incercand sa inteleg mai bine si m-a emotionat. Am gasit un om deosebit de interesant, un om mai viu decat multi altii si care in pofida cumplitei maladii de care sufera continua sa spere.
Noi cei ce nu avem asemenea suferinte doar in momentele in care suntem bolnavi avem de a face cu "dorul de un trecut pierdut definitiv si parerea de rau dupa toate sansele risipite" (Jean-Dominique Bauby).
De fapt inutilitatile pe care le facem absolut zilnic sunt chiar cele de care nu ne dam seama.
Reusim sa ne pierdem timpul total aiurea si sa uitam sa traim, reusim sa facem mereu alegerile gresite si sa fim aproape mereu confuzi si nu reusim sa ne bucuram de bucuriile vietii atat timp cat putem si ne sta in optiune.
Cand ai fost ultima oara in parc pentru a-te plimba? Cand te-ai bucurat ultima oara de o inghetata buna? De un rasarit...de un apus? De un sarut primit cand nu te asteptai? De atingerea suava a unei maini ce se intantuie cu a ta? Cand te-ai gandit ultima oara sa iei o decizie doar pentru ca asa iti dicta inima? Si de ce naiba nu ai facut toate astea? De ce nu ti-ai dat timp pentru tine? Oare vei regreta cumva asta vreodata?
Exista oameni ce au probleme mult mai mari decat noi ceilalti si totusi ei au o dorinta mult mai mare de a trai decat noi ce uneori semanam cu niste raci etern nehotarati ce mereu aleg calea proasta si asta pentru ca uitam ca avem o singura "calatorie" pe planeta asta, iar indiferent cum sunt anumite momente din viata unui om aceasta reprezinta cel mai important dar ce ni-se poate face si uneori mi-se pare ca ne cam batem joc de ea.

Te invit sa faci ceva...haide sa incercam s-o salvam pe Andreea. N-am intalnit-o pe aceasta fata insa ti-am spus ca a sa poveste m-a impresionat si cred ca ar trebui sa incercam s-o ajutam.
Evenimentul va avea loc duminica de la 20:30 in B52 iar intrarea minima este 15 Ron insa poti da si mai mult...si gandeste-te ca deobicei la un party dai mult mai mult pentru intrare asa ca ofera aceiasi bani dar fa-o de data asta pentru a "indulci" un destin.
Andreea mai are nevoie de 2.290 USD din cei 5.000 necesari achiziţionării unui fotoliu rulant (special adaptat pentru spatele ei) care trebuie comandat şi adus din SUA.
Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:
BCR Bucureşti
RON: RO 29 RNCB 0762 1075 7254 0001
USD: RO 72 RNCB 0763 1075 7254 0003
EURO: RO 02 RNCB 0763 1075 7254 0002
Cod SWIFT: RNCBROBU
Titular Muşatescu Andreea Dora
Telefon: 0722 548 200
E-mail: andewootz@yahoo.com
Blog: http://www.ozanessme.blogspot.com

0 comentarii: