Miercurea e terna



Miercurea e terna? Sau miercurea eterna? Cam asta ar fi intrebarea zilei cred eu.
Intr-o discutie avuta astazi am aflat ca s-a facut inclusiv un studiu din care a reiesit ca miercurea este una din cele mai neproductive si deprimante zile ale saptamanii tocmai din cauza ca reprezinta mijlocul saptamanii.
Acum am stat si m-am gandit ca poate exista o dreptate in chestia asta insa ulterior mi-am dat ca de fapt nu prea este asa. Cred ca de fapt ne lasam afectati de numele zilei mai mult decat de ziua in sine. Exista deja in limbajul romanesc tot felul de conceptii gen "lunea nici iarba nu creste" ori gen. Insa pana la urma asta este o greseala si mi-am dat seama despre asta chiar din proprie experienta.
Par example luni chiar m-am simtit bine, de fapt un strop de fericire ramas de duminica seara a contribuit la asta, insa in absolut niciun fel n-am simtit ca ar fi o zi terna si ca acea zi chiar ar fi terna si eterna.
Astfel sunt convins ca de fapt zilele ni-le cam facem singuri si putem avea o zi care sa inceapa tern dar sa se incheie absolut fantastic si poate daca am avea ochii mai larg deschisi n-am rata sansa de a avea o zi placuta.
Tu ce terna sau eterna zi ai?
Iar voi cititorii acestui blog va ofer si o melodie de miercuri absolut excelenta pe care am descoperit-o acum ceva ani si in sfarsit am mai descoperit o persoana care sa fie incantata de ea asa ca v-o ofer si voua, enjoy!

0 comentarii: