Recomand : Chestionabil



Asadar iti recomand Chestionabil.
Astazi l-am gasit din pura intamplare si tot din pura intamplare am stat sa ma uit sa vad despre ce este vorba. Si cand spun ca am stat, ei bine....chiar am stat ceva ore pe acest site. Mi-a placut mult ceea ce prezinta el si felul in care o face.
Iar daca muzica dub , minimal, techno, downtempo sau lounge iti place si iti incanta placut urechiusele ei bine atunci trebuie musai sa verifici site-ul.
Tot pe Chestionabil am mai gasit si scurt metraje romanesti, arta contemporana si recomandari de party-uri.
Asa ca daca ai urechile si ochii larg deschisi fuga spre Chestionabil si spor la rasfat!

P.S. 01 : Daca am uitat ceva va rog pe voi sa ma completati!

P.S. 02 : Acesta este postul cu numarul 150. Un milestone pe care ma bucur ca l-am folosit pentru aceasta recomandare!

0 comentarii: