Acei romani barbari si tara ce i-a primit


*copyright Mario Proto, Corriere della Sera

Cazul este urmatorul : In Guidonia, langa Roma, un barbat de 24 de ani a fost batut si pe urma bagat in portbagajul masinii. Pe urma prietena lui, 21 de ani, a fost violata pe rand de cei 5 agresori. Cei 5 agresori pareau a fi din Est. Atacul a avut loc in plina noapte: cuplul stationa cu masina pe o straduta izolata, cand deodata cei 5 i-au atacat.
Cei 5 au fost arestati ulterior si n-a surprins pe nimeni faptul ca nationalitatea lor este romana.
"Cu jumatate de ora inainte vroiam sa violam o alta..." a declarat unul dintre violatori in varsta de 20 de ani. Pe urma a povestit in detaliu evenimentele ce au avut loc in groaznica noaptea dintre 23 si 24 ianuarie. Tot el a povestit cum un alt agresor s-a uitat razand la tanara terorizata si i-a spus in romaneste: "Stai linisti-ta sau te omor, in mortii matii...."
Dar iata si povestea:
"Cu jumatate de ora inainte de violul de pe strada Selciatella, vazusem o alta masina cu un alt cuplu. Noi, cu un par si un topor, am spart fereastra masinii si le-am cerut sa coboare, mai intai le-am furat portofelele si telefoanele si pe urma ne-am decis s-o violam pe fata. Prietenul ei, totusi, era destul de inalt si robust si nu putea incapea in portbagajul masinii iar noi ne-am gandit ca ar fi greu s-o violam pe femeie si sa stam si cu ochii pe el. Asa ca pana la urma i-am lasat sa plece si am ramas ascunsi in gardul viu pentru ca stiam ca in acea zona vor sosi curand alte prazi. Si pana la urma a sosit chiar un Opel Corsa la volanul careia se afla chiar fata pe care am violat-o."
Nicio lacrima, nicio parere de rau fata de persoana pe care au distrus-o pe viata.
Iar povestea continua: "Am asteptat ca ei sa stinga farurile si sa se aseze pe bancheta din spate, pe urma am spart geamul si l-am fortat pe el sa coboare si l-am inchis in portbagaj dupa care am mutat masina 200 de metri in fata unde stiam ca nu va veni nimeni.Femeia era pe bancheta din spate.Noi am coborat si pe urma unul cate unul am violato.Eu la inceput am ezitat dar pe urma i-am urmat pe ceilalti. Unul chiar a violat-o de doua ori. Apoi i-am legat si am plecat pe jos cu telefoanele lor si pantofii lui.Zile intregi am ramas ascunsi intr-o casa din Castel Madama, in asteptarea unui alt roman ce urma sa vina sa ne ia cu un BMW."
Dar planul lor nu a mers conform planului datorita investigatiei grupului operativ de carabinieri din nucleul Roma condus de maiorul Lorenzo Sabatino.
250 de oameni a iesit lunea trecuta pe autostrazi si in benzinarii de la Roma la Bologna, in asteptarea BMW-ului cu numar de inmatriculare romanesc care ii avea la bord pe fugari.Astfel cei 4 violatori si 2 complici au ajuns in inchisoare si in zilele urmatoare judecatorul din Tivoli le avea da noi mandate de arestare.
Ieri seara a avut loc o lunga discutie telefonica intre ministrii de externe ai Romaniei si Italiei - "Sunt socat" a explodat Cristian Diaconescu - in timp ce Franco Frattini dimineata declarase despre violul din Guidonia: "Acesti criminali trebuie sa fie pedepsiti in tara lor iar Romania trebuie sa fie de acord.Va fi o adevarata solidaritate europeana fara a arata cu degetul pe nimeni."

Articolul apartine lui Fabrizio Caccia si Rinaldo Frignani fiind publicat in Corriere della Sera pe 29 ianuarie si poate fi gasit in original aici
L-am tradus pentru a-ti explica mai clar ce s-a intamplat. Pentru a-i face pe unii din voi sa inteleaga de ce italienii au ajuns sa urasca romanii si asta din cauza unor animale ca cele de mai sus pe care tot noi suntem de vina ca i-am creat pentru ca sigur asta faceau si in Romania dar au fost tolerati.
Pe final iti mai ofer urmatoarea informatie pe care ma voi abtine s-o comentez eu dar sper s-o faceti voi: pe 27 ianuarie cand cei 6 romani au fost arestati in fata cazarmei de carabinieri din Guidonia s-a strans o multime ostila. Acestia au inceput sa strige "porcilor, nenorocitilor" si "lasati-i pe mainile tatalui fetei." Oamenii au incercat (pe drept cuvant) sa-i linseje pe cei 6 romani.
In acelasi timp procuratorul din Tivoli, domnul De Ficchy a declarat: "Criminalitatea romana din orasele aflate in apropierea capitalei este printre cele mai prezente si agresive. Suntem surprinsi de faptul ca in foarte putini ani romanii au dezvoltat o cultura criminala ce era intalnita la alte etnii."
Iar primarul demisionar din Guidonia a declarat: "Intr-o situatie de mare disperare, reactiile au fost cat se poate de primitive, in special din partea prietenilor si familiilor victimelor care se aflau probabil aici.Nu este cazul ca o tara civilizata sa se coboare la nivelul agresorilor."
No comment va las pe voi!

0 comentarii: