Intoarcerea cosului de gunoi



Revin cu povestea cosului de gunoi deoarece eram dator cu finalul ei (cel putin de pana acum). Ei bine joi am ajuns mai devreme la birou decat colegutza mea asa ca am profitat si am luat cosul si l-am "ascuns" sub biroul meu.
Acolo a stat ceasuri bune pana la amiaza cand odata intoarsa de nu stiu unde fusese plecata cu a mea sefa a reintrat in posesia cosului insa de data asta l-a pus pe pozitia lui initiala intre cele doua birouri (vezi foto).
Acum ramane de vazut daca va ramane acolo si cat timp o va face.

Ca explicatie pentru povestea cosului iti pot spune ca atunci cand seful tau direct avantajeaza in mod vizibil pe celalalt iar tu esti pus doar in situatia de a fi criticat si de a se tipa la tine (asta este o chestie foarte eleganta din partea unui sef) atunci iti gasesti singur luptele pe care sa incerci sa le castigi.
E drept ca sunt lupte mici si pot parea meschine insa sunt singurele la care poti spera si adera fara a fi contrat din doua parti.

0 comentarii: