De vazut 01

Tot zapand pe net in ultima saptamana mi-au atentia tot felul de chestii pe care vreau sa le impart si cu voi :

In primul rand ar fi site-ul Techno Tuesday pe care l-am redescoperit si care in fiecare marti va ofera cate o noua banda desenata pentru a va incanta saptamana.
Spun redescoperit pentru ca prima oara am dat de el dupa ce l-am auzit ca recomandare la Clandestino.
Mai jos aveti propunerea acestei saptamani si nu uitati ca martea sa va acordati pauza de benzi desenate.


Pe urma ar fi blogul Crinei si al Valentinei unde iti recomand cel putin doua posturi interesante (desi n-ar fi rau sa treci prin toate) si anume cel intitulat "Statui bizare :)" unde ai parte de o portie serioasa de arta contemporana precum si "Egalitate preferentiala/inegala - "manifest" anti-feminist".

Iar cea de a treia recomdare vine de pe zona muzicala si este o melodie peste care am dat din greseala pe Youtube. Apartine unei trupe pe nume Siouxsie and The Banshees despre care nu prea stiu multe in momentul de fata iar melodia se numeste "Face to Face" si are un foarte interesant sound care ma duce cu gandul la romanele gotice apartinand lui Charles Dickens. Iti propun sa asculti si cine stie poate te va incanta.

0 comentarii: