Cosul de gunoi



Intr-o zi aproape plictisitoare si in care ma simteam putin tamp, din cauza povestii de mai jos de la cafea, imi dau seama ca nimic nu are sfarsit.
Cosul de gunoi pe care-l impart cu a mea colega de departament (fie vorba intre noi cititorii un personaj zuzu si putin tembel plus cu un mare entuziasm de sifon fata de sefa dar asta e alta poveste) a disparut pur si simplu.
Curios unde arunc hartiile si alte asemenea lucruri il observ pus la loc de cinste sub biroul ei. Acum problema apare din faptul ca ar cam trebui sa ma ridic si sa o ocolesc pe ea pentru a arunca absolut orice in cosul (comun pana acum) de gunoi.
Din discutiile pe mess am aflat ca probabil tine musai sa ajung undeva sub biroul ei pentru a arunca gunoiul (sigur conotatia sexuala evidenta ma cam deranjeaza putin deoarece NU am chef sa fac asta).
Insa partea cea mai interesanta este ca ma tot intreb ce dracului a fost in capul ei de a facut asta. Saptamani intregi cosul ala a stat intr-un loc accesibil pentru amandoi si a fost la comun iar cumva de azi a ajuns doar apanajul ei.
Solutia ce mi-a venit imediat in minte nu este chiar cea mai buna asa ca am abandonat-o asa ca acum nu prea stiu ce sa fac.Alt cos nu pot cere deoarece compania numai are, sa improvizez nu prea am cum, sa arunc gunoiul direct in biroul ei nu prea merge deoarece ma va "spune" sefei.
Asa ca...are cineva o solutie pentru a mea problema cu cosul de gunoi?

7 comentarii:

Alina | 15 octombrie 2008 la 17:09

pai hai sa iti sugerez eu ceva: ii spui sa aduca cosul de gunoi mai aproape pentru ca simti nevoia ca intre voi doi sa fie ceva. o sa inteleaga ca e dorita, desi dorinta ta e sa existe ceva care sa te separe de ea si sa impuna o bariera. fie ea si din hartie. deci: gunoiul mai aproape, ea mai departe. eventual reformulat.
fii barbata, zoe, peste tot exista oameni lipsiti de bun simt. pune-i la punct! cu bun simt ironic

Vincent Vinyl | 15 octombrie 2008 la 21:20

Promit sa incerc maine si sa iti spun cum au decurs lucrurile.

Alina | 15 octombrie 2008 la 21:36

iti tin pumnii. ceea ce mi-ar prinde bine si mie ca maine am si eu o confruntare d-asta "teritoriala" la job. ne impartasim apoi experientele sa vedem care s-a enervat mai tare.

Vincent Vinyl | 15 octombrie 2008 la 23:36

absolut ok, ramane stabilit si iti tin pumnii sa ai succes!

Alina | 17 octombrie 2008 la 16:37

ok. am promis ca revin cu detalii dupa confruntare. nu ma pot concentra mai mult (ridicolul situatiei, ce sa-i faci..se mai intampla) asa ca te las pe tine sa citesti http://pocoquenada.wordpress.com/. probabil nu o sa intelegi prea multe dar ne mai amuzam si cand o sa ne mai vedem.
ai legatura!

Alina | 17 octombrie 2008 la 16:38

am uitat sa mentionez. postul e "to do or not to do". ti-am spus ca nu ma pot concentra :D

Vincent Vinyl | 18 octombrie 2008 la 15:11

am revenit si eu cu povestea in post-ul "Intoarcerea cosului de gunoi" si ma bucur ca mi-ai adus aminte de al tau blog a carui adresa o pierdusem.