Becker Brau

Sambata trecuta, 27 septembrie, am reusit finalmente sa ajung in Becker Brau.
Tot auzisem de el pe ProFM si despre tot felul de evenimente de pe acolo dar cumva nu am simtit o mare dorinta de a vedea cam ce se intampla pe acolo.
Sambata insa am avut chef. Si a fost chiar faina atmosfera asa ca iti recomand.
Seara se numea "Hard Cover" si a fost plina de cover-uri ale hit-urilor din anii '80 si '90. Invitat special un tip din Bulgaria, Nedy John Cross, ce si-a lansat cu acest gen si cel mai nou material discografic.
Trupa Asha si Christian Becker s-au ocupat de warm-up, si au facut-o chiar extraordinar reusind sa ridice oamenii de la mese inca de la primele melodii.
Nedy John Cross, care seamana izbitor de mult cu vocalul de la Type O'Negative, a avut un recital interesant mergand mult pe muzici semnate Queen dar si pe altele insa pe aceeasi zona de rock din anii '80.
Practic o seara in care iti puteai aduce de zilele cand se producea muzica buna iar reintalnirea nu putea decat sa iti aduca un mare zambet pe fata.
Amplasat pe strada Turturelelor la numarul 11, Becker Brau, poate fi o alegere buna pentru a-ti petrece seara.
Ca preturi iti pot spune doar ca ginul tonic costa 20 de lei, intrarea 10 lei si este recomandat sa faci o rezervare telefonica pentru ca altfel risti sa ai un dialog mai aprins cu cei de acolo.
Asa ca alegeti o companie placuta, eu am facut chestia asta si ma bucur, si du-te sa te distrezi.

Mai multe detalii pe www.beckerbrau.ro

0 comentarii: